Cuma, Ağustos 12, 2016

Terra Formars Revenge (Spring 2016)

Marsta bulunan ekipler, yakaladıkları adamların özelliklerini çalmış bulunan hamamböcekleri ile dövüşmeye devam ediyorlar. Bu arada ekiplerden birisi ihanet ediyor. Salak insanoğlu düşmanı tekken bir de kendi içinde dövüşe başlıyor. Cidden salak bir türüz. Neyse, seri sonunda ana ekibimiz hayatta kalmayı başarıyor. Ama hala marstalar. Diğer yandan bir grup hamamböcek dünyaya gelmiş hatta cep telefonu kullanmayı öğrenmiş, filan.

İlk Terra Formars-ı sevmiştim. Çünkü beni şaşırtan kareler ile doluydu. Tam uww bu çok güçlü diyodum, adamın/kadının kafası kopuyodu filan. Etkileyiciydi. Ama 2. sezonu sevmedim. Seri aynı patern etrafında döndü ve serinin ana konusu çok az ilerledi. Diğer taraftan bu böcekler nassı oluyoda kaçırdıkları kişilerin özelliklerini pat diye alıyolar. Ayrıca nassı oluyoda dünyaya gelmişler. Uzay gemisi mi inşa ettiler yani. Özetle çok fazla amatörceydi derims. Mantık hataları gırla. Hadi arada toparlayıp birşeyleri birşeylere bağlasa gam yemicem. Ek olarak birinciye göre daha duygusal takılmışlar. Özetle sevmedim. Seçiciliğimin arttığı şu günlerde az başarılı animelere zaman ayıramıcım . Yani izlemeyi kesiyorum.

Tag: Terra Formars 2nd Season, Terraformars 2
Type: TV
Episodes: 13
Duration: 24 min.
Cast: Cast la cidden ilgilenmiyorum.
myanimelist.net detail