Pazar, Eylül 25, 2016

17 Again (2009)

Lise yıllarında, basketbol alanında gelecek vaad eden çocuk, verdiği bir karar sonucu başka bir yol izler ve, "diğerini seçmiş olsaydım hayatım daha iyi olurdu" hissine saplanıp kalır, ilerleyemez. Sonra birşeyler olur ve adam 17 yaşında olarak günümüzde okula devam etmeye, benzer durumda nasıl bir seçim yapacağını belirlemeye çalışır. Bu arada aynı okuldaki kızı ve oğlu ile kanki olur.

Eğlenceliydi. Zac Efron'un tipi de oyunculuğu da iyi. Sınıfta romantizm hakkında konuşması, kızını korumaya çalışması, karısına tatlı tatlı davranması çok hoştu. Diğer taraftan filmin bomba adamının Thomas Lennon(Ned Gold) olduğunu düşünüyorum. Gülmekten öldürdü beni. Hahahahha adam cidden çatlak ve çok hoş. Küfür etmeden, pok yemeden, mide bulandırıcı hallere girmeden de komik olunabiliyormuş yani değil mi sevgili amerika?! Principal Jane Masterson'ı a unutmayalım. O güssel ağzından elf sözcükleri döküldüğü noktada gülmekten karnıma ağrılar girdi. Özetle sevdim, hatta arasıra bakmak için arşivlicem. Keza böyle ayarında komedi filmi günümüzde yok.

Director: Burr Steers
Cast: Zac Efron(Mike O'Donnell); Thomas Lennon(Ned Gold); Melora Hardin(Principal Jane Masterson); Leslie Mann(Scarlet);
Country: USA
Runtime: 102 min.
imdb detail