Cuma, Eylül 16, 2016

Fruits Basket (Summer 2001)

Annesini kaybettikten sonra rastlantı sonucu Souma ailesi ile tanışan Tooru, evin temizlik işlerine bakmaya başlar. Bu arada Souma nın lanetli sırrını öğrenir. Lakin kalbi o kadar temiz ve sıcaktır ki, bunu umursamaz. Zamanla, anlaşması zor ev ahalisi kızı sever, onun için endişelenir ve hatta sanki bazıları aşık olur...

Çok sevdim. Seri görüldüğü üzere 2001 e ait. Ama çok çok çoookkk güssel. 

Annesinin dediği gibi nasıl hissediyorsa öyle davranan Tooru nun davranışlarına yansıyan kalbine bayıldım. Yuki nin rahatsız olduğunu sezip korkmadan, sevdiğini korumak için Akito yu itmesi 10 numara hareketti. 

Bir bölümde yazarımız Shigure, editörüne şımarıyor. Allahım, o ne güssel ses tonu, ne güssel şımarma öyle. Adamı çatır çatır yiyesin geldi. :-)

Favorim Kyo. Ben de kedigillerdenim ondan herhalde. Fevri olması, sevgisini laftan çok hareketleri ile göstermesi filan 10 numaraydı. Yuki yi de çok seviyorum ama Tooru, Kyo ile olsun istiyorummm.

Seri sonu nasıl olursa olsun Akita cidden kötü biri bence. 

Özetle bayılarak izledim. İzlerken bazı yerlerde çok güldüm, bazı yerlerde hüzünlendim. Romantik komedi izlemek isteyenlere özellikle tavsiye ederims. Japanese seslendirmeli halini bulsam ne güssel arşivlicem ama bulamadımss.

Tag: Furuba
Type: TV
Episodes: 26
Duration: 24 min.
Cast: Souma, Kyou(Seki, Tomokazu); Souma, Shigure(Okiayu, Ryotaro); Souma, Akito(Murasaki, Wakaba); Souma, Hatori(Inoue, Kazuhiko);
myanimelist.net detail