Cumartesi, Eylül 24, 2016

Mnemosyne: Mnemosyne no Musume-tachi (Winter 2008)

Ağacın biri arasıra tohumlar saçmakta, bu tohumlar arasında nadir de olsa "fruit of time" isimli özel bir tür bulunmakta, bu türü yutan kadınlar ölümsüz olmaktadır. Erkekler ise tenshin adını alır ve kısa bir yaşam sürer. Time of Fruit yutan kadın bir tenshin görürse zevke gelip kendiden geçer ve "beni ye, beni ye" diye inler. Canavara benzeyen erkekse cidden kadını yer. Rin, Mimi ile bir büro kurmuş zor detektiflik işleri halletmektedir. Bu işler genelde ağacın koruyucusu olan Apos'un başının altından çıkan işlerdir. Apos'un  gayesi dünyada sadece ölümsüzlerin kalmasıdır.

Hafızasını kaybetmiş gerçekte bir klon olan Maeno'nun bulunduğu ve ekibe katıldığı ilk bölüm iyiydi. Rin' e ciddi işkenceler yapıldı. İşkenceler cinsel ve vahşet içerikli idi. İzleme kararı aldım. Sonuç olarak çok bayılmadım. Çünkü konsept aynı ilerliyor. Rin yakalanıyor, işkence sonucu vahşice öldürülüyor, sonra yaşama dönüp kazanıyor filan. Birde o kadar yıldır yaşıyosun be kadın hiç mi dövüş sanatları filan öğrenmedin dedirtecek kadar salaklaşıyor bazen. Sürekli acı çeken kaçan koca memeli bir kadın halini alıyor. Sanki izleyicide kadına hırsla saldırma isteği uyandırılmak istenmiş. Özetle izlerken sıkılmadım. Bayıldım diyemicem ama fena değildi. Devamı olursa bakarıms.

Tag: Rin: Daughters of Mnemosyne, Mnemosyne: Daughters of Mnemosyne
Type: TV
Episodes: 6
Duration: 45 min.
Cast: Apos(Ishida, Akira); Ihika(Koyama, Rikiya); Tajimamori(Tanaka, Masahiko);
myanimelist.net detail