Cuma, Eylül 09, 2016

Tokyo Ghoul √A (Winter 2015)

Sevdiği başka birisini kaybetmemek konusunda kararlı olan Kaneki, Anteiku Cafe'ye dönmek yerine Aogiri Tree'ye katılır ve yeri gelince CCG ile kapışır. Touka, Kaneki ile aynı okula gitmek için arıza modda ders çalışmaya başlar. Owl ise zamanında, sevdiği kadın ölünce yarı ghoul olan bebişini bırakmıştır. Şimdi o bebiş büyümüş ve ikinci owl olarak Aogiri ye liderlik etmektedir. Owl tarafından öldürülen eşinin intikamı için koştururken Owl tarafından öldürülen Mado'nun kızı Akira, Amon altında çalışmaya başlar ve sanki havada aşk olur. Diğer taraftan Juuzou, farkında olmadan birlikte çalıştığı Shinohara'yı aslında çok sevmiştir. Sonuç olarak, "Arima, Kishou", owl ile dövüşür. Üzüntüden yorgun düşen Kaneki, kucağında "Nagachika, Hideyoshi" ile Arima'nın yanına gelir.

_ Amon ile Akira arasında gelişen her kareyi çok beğendim. Adamın şınav çektiği bölümü özellikle arşivliyorums.
_ Jason'u yiyen Kaneki, onun gibi parmaklarını kıtlattı. Cool! Keşke kendi de cool olsaydı da boşa gitmeseydi bu hareketler.
_ Kaneki bir sahnede manyadı ve arıza modda Shinohara'ya saldırdı. Yahu bu çocuk cidden gerizekalı. Çerçeveyi büyütelim. Bu serinin çizeri yazarı kimse o gerizekalı. İyi kişiler duygusala bağlayıp gereksiz yere birbirlerini öldürürken ortalık kötülere kalıyor. Hatta Amon bir ara "niye dövüşüyoruz" diye düşündü filan. Seri böyle ilerledi ve böyle bitti.
_ Kaneki, Shinohara'yı yiyor sandım. Deli gibi yere kan akıtanı, Kaneki sandım. Bu iki sahne cidden başarılıydı.
_ Kaneki de, Touka da görünürde cool lar ama cidden ikisi de angut. Kız hoşlandığı adamı görünce onu yumruklamaya başlıyor filan. Bu mu yani ilk aklına gelen? Yada probleme çözüm olarak düşündüğün?!
_ Owl dövüşünde, yardım edecek gibi koşa koşa olay yerine gidip, hiç bir halt yapmadan köşelere sinen Touka ya bayıldım!! Bebişim evde otursaydın çıkmasaydın madem?!
_ Dövüş sürerken tıngır mıngır hareket edip, yardım edicem ben, durdurmayın beni diye Kaneki 'ye ne demeli?! Allah'tan seven insanın nasıl hareket ettiğini biliyorum da böyle reklam kokan, seyirciye oynayan hareketlere kanmıyorum, IYKK! 
_ Owl un hikayesi güsseldi.
_ Juuzou 'yu cidden seviyorum. Son gücü ile Owl yumrukladığı sahneler beni benden aldı. Sevgi budur işte! Seven insan köşelerde mal mal beklemez.

Özetle, konu basit, işleniş gayet başarılı, şık fon müziğinde duygusal kareler filan, çizimler iyi, karakter gelişimi berbat ötesi, Kaneki salaktı hala salak. Devamı olursa bakarım takibi çünkü Juuzou'yu ve Amon-Akira ikilisini çok sevdims.

Tag: Tokyo Ghoul Root A, Tokyo Ghoul 2nd Season, Tokyo Ghoul Second Season
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Suzuya, Juuzou(Kugimiya, Rie); Kaneki, Ken(Hanae, Natsuki), Amon, Koutarou(Konishi, Katsuyuki); Arima, Kishou(Namikawa, Daisuke); Kirishima, Ayato(Kaji, Yuki);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: