Pazar, Ekim 16, 2016

A Bigger Splash

Ameliyat geçirip iyileşmek için sevgilisi ile İtalya kıyılarında keyif süren ünlü şarkıcı Marianne Lane, iyileşebilmek adına konuşmamakta, zaten seside pek çıkamamaktadır. Yavuklusu Paul De Smedt ile sakin sessiz huzurlu yaşarlarken eski iş ortağı artı eski sevgilisi, yanında 22 yaşındaki kızı ile birlikte çıkıp gelir. Adam zaten Paul un da eski arkadaşıdır. Marianne, deliler gibi Paul ü severken ve bunu davranışlarıyla olsun, sesli olsun beyan ederken, çok iyi tanıdığı ve sevidiği Harry ye de anne şefkati göstermekten geri duramaz. eee yıllardır tanıdığı, sevdiği adam. Lakin Harry nin hisleri farklıdır; hala aşıktır. Bu arada kızı Penelope de gözünü Paul e dikmiştir.

Tilda Swinton in cinsiyetsiz yüzünü çok ama çok seviyorum. Bu kadını filmlerde güssel bir tablo izlermiş gibi derin bir iç rahatlığı ile sıkılmadan izliyorum. O nedenle filmin geneli hakkında subjektif olabileceğim. 
_ Çiftin nudisti, sessiz, sakin yaşayışına hasta oldum. Bayıldım. Tam hayalimdeki birliktelik. Gereksiz konuşmalardan uzak ama birbirini anlamak için olabilecek gayretin gösterildiği, sevgi şevkat aşk herşeyden öyce ahenk içinde dönerek yükselen...
_ Bütün oyunculuklar, ki bu na "Dakota Johnson" dahil harikaydı.
_ Filminde yaşanan tatsız olayın tek bir nedeni var: Paul. Çünkü şüphelenen baba açık açık sorusunu sordu. orada soruya soruyla karşılık veren Paul fitili ateşlemiş oldu. adam gibi cevap verse hem ben bilicem ne olmuş(şuan hala emin değilim de) hem de baba bilicek. ondan sonra Paul da sorusunu sorardı. olay çözülürdü. Ek olarak kazayla filan değil, ortada resmen işlenmiş bir cinayet var. dahası kurtarmak için yardım ettim mettimlerde hikaye.

Özetle Tilda Swinton in yüzü hala cinsiyetsiz ama bütün hareketleri ve kustuğu bütün şefkati ile kadın olduğu, izlerken çok keyif aldığım bir film oldu. Diğer 3 oyuncunun da hakkını yemicem. İyi işleniş, harika oyunculuk! ps: tamamen subjektifim ...

Director:
Cast: Tilda Swinton(Marianne Lane); Matthias Schoenaerts(Paul De Smedt); Ralph Fiennes(Harry Hawkes); Dakota Johnson(Penelope Lannier);
Country: Italy, France
Runtime: 125 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: