Pazar, Ekim 02, 2016

Nijiiro Days (Winter 2016)

Christmas akşamı terkedilen Natsuki, üzgün ve üşümüş modda otururken Santa kılığında çalışan bir kız ona mendil verir. O da kıza, aslında kız arkadaşı için almış olduğu atkıyı verir. Sonra kızı okulda görür ve arkadaş olurlar. Natsuki, kızdan çok hoşlanmakta ama elini yavaş tutmaktadır. Diğer süpper 3 kankisinin de aşkla ilgili başka maceraları vardır.

KYAAAAA! BAYILDIM. AH TAM İHTİYACIM OLAN ZAMANDA TAM İHTİYACIM OLAN ANİME... konsept aşk!!!! 
4 main erkek karakteri çok sevdim. Ama Matsunaga'ya bir ayrı bayıldım. Sadist Keiichi'i de hastası olduğum "Shimazaki, Nobunaga" seslendiriyor, yuppiiii. Seri bölümleri maalesef kısa, 13 dakika. Su gibi geldi geçti. Arşivledim ve arıza modda ikinci sezonunu bekliyorum. Kızın düşünüp taşınıp hisleri ile yüzleşmesi 10 numaraydı. İkinci sezon olsunda aralarında aşk başlasın istiyorum. Ayrıca Matsunaga ile Keiichi nin ilişkilerinde ilerlemeler olması lazım. 
Seride bir tek "Tsutsui, Mari" karakterini hiç sevmedim. Paso o çırtlak sesi ile Anna Anna diye bağırmaları beni sinir etti. Ek olarak çok bencil. Madem Anna yı çok seviyor, onun mutluluğunu istiyor olması lazım. Ama hayır, o Anna yı sevmiyor! Sadece kızı, bencil isteklerine hizmet etmesi için tutmak istiyor. Bu konuda her bir haltı yiyip, -yalan, kurnazlık, üçkağıt- sonrada gözyaşları ile -çünkü seviyorum- diyerek sıyrılabilir. Tam nefretlik! Ah, Ah, Pek sevgili Matsunaga'cığım. Bula bula da bu kızı mı buldun aşık olacak!!!! Özetle DEVAMMM!!! :-) <3 font="" nbsp="">

Tag: Rainbow Days
Type: TV
Episodes: 24
Duration: 13 min.
Cast: Hashiba, Natsuki(Matsuoka, Yoshitsugu); Katakura, Keiichi(Shimazaki, Nobunaga); Matsunaga, Tomoya(Eguchi, Takuya); Naoe, Tsuyoshi(Uchiyama, Kouki);
myanimelist.net detail