Cumartesi, Kasım 05, 2016

91 Days (Summer 2016)

Ailesi gözleri önünde öldürülen Angelo, 7 yıl sonra aldığı bir mektupla canlanır. Artık yaşamak için bir nedeni vardır; intikam. Önce ailenin içine sızar daha sonra sırayla işine bakar. Lakin bu süreçte farketmeden kanlısına arkadaşlık hisleri besler.

Beklentimin üstünde iyi bir seri çıktı. Beğendim karakter Corteo. Adam baştan beri risk almayı sevmeyen, korkan biriydi. Arkadaşını her an satabilirdi. Ama o ne yaptı, Fango'yu gebertti. ahahahahahahaha. acayip şaşırdım ve mutlu oldum. Bu performansı ondan hiç beklemiyordum. Neyse özetle cidden iyi bir seriydi. Çizimler, konu, işleniş, karakterler hepsini sevdim. Bonus olarak beni şaşırttı. Bir daha; cidden iyi bir seriydi. Devamı filan olursa -ki bence 91 güne tamamlasınlar;-)- kesinlikle bakarıms. 
ps: Nero yu sevmedim. Aile önemli diyen bir adamın sadece kendi tanıdıkları değerli, diğerleri her an rahatça öldürülebilir modunda takılması sinir bozucuydu. Bir adama en yakın arkadaşını öldür dedi. Daha pislik ne olabilir. Angelo nun intikam için gözünü karartması güssel ama beynini de yakmış sanırım. Kaş yapıyım derken göz çıkardı o olayda resmen!!

Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Lagusa, Angelo(Kondou, Takashi); Vanetti, Nero(Eguchi, Takuya); Corteo(Saito, Soma);
myanimelist.net detail



91 Days Recap (Aug 26, 2016)
İlk 7 bölümün özeti. Full özet olsa harika olurdu ve arşivlerdim...
Tag: 91 Days Episode 7.5, Day 7.5 Mijikai Rousoku, Day 7.5 Short Candle
Type: Special
Episodes: 1
Duration: 24 min.



Hiç yorum yok: