Cumartesi, Kasım 26, 2016

Battery (Summer 2016)

Yeni taşındıkları yerde egzersizlerine devam eden ve yeni okulunun baseball klübüne üye olan Takumi, ukala tavırları nedeniyle başlarda pek sevilmez. Lakin çocuk yeteneklidir ve kazanmak isteyenler ona katlanmayı seçerler.

_ Pitcher olan Takumi'nin çok iyi gözlem yeteneğine sahip olan kardeşi ile alıp veremediği nedir anlamadım. Kardeşine karşı öküz gibi davranıyor. Resmen küçük çocuğu kıskanıyor. Annesine davranış şekli de düşmanca.
_ Catcher olan Go'nın seslendirmesini sevmedim. Sanki çok önemli birşeyler söylüyor gibi kısılmış ve gizemli havası verilmiş bir ses.
_ Takumi ile Go arasında arasıra oluşan tartışmaları sevmedim. Sebebin ne olduğunu anlamadım. Sırf animenin sıkıcı atmosferini hareketlendirmek bile olabilir. Keza bir başka okuldaki batter ile arkadaşı arasındaki gereksiz sürtüşmeler, yumruk atma sahneleri de acayip saçma ve ne olduğu belirsiz karelerdi.
_ Takumi'nin maksatçı halini, yeteneğinin farkında oluşunu ve kullanılması karşılığı beklentilerinin olmasını beğendim. Mesela koça karşı gelip saçlarını kestirmiyor. "Beni kullanacaksan, oyunu benim kurallarıma göre oynayacaksın" diyor. Cesaret isteyen bir tavır. İyi.
_ Göle düştüğü bir bölümde Takumi, refleks olarak kolunu korumaya aldı. Burayı sevdim.
_ Animenin sonu çok kötü bitti. Takumi topu attı, -sanırım- batter vurdu. Ama nasıl vurdu, sayı aldı mı belli değil. Ne yani sangi Ace of Diamond!! Altı üstü dandik bir animesin ve sonunu gizemli bırakıyorsun, pöh!! 

Animenin sakin havası iyi. Ama sonlara doğru sıkıldım. Genel olarak sevmedim diyebilirim. Devamı Ova sı filan olursa bakmam.

Type: TV
Episodes: 11
Duration: 23 min.
Cast: Harada, Takumi(Uchiyama, Kouki);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: