Cumartesi, Kasım 12, 2016

Dropped Anime List (2016 Summer)

Amanchu! (Summer 2016)
Küçüklüğünden beri dalmayı seven Hikari, kasabaya yeni tanışan sessiz kızımız Futaba ile okulun ilk günü arkadaş olur. Bu ikisi büyük bir ihitmal ile dalma hobisi ile ilgileneceklerdir.
Scuba Diving hakkında bilgiler içerdiğini düşünüyorum. Hikari acayip pozitif ve aklı bir karış havada tiplerden, Futaba melankolik gibi. Seri ikisi arasındaki ilişkiye de dokunur. İşleniş standart, çizimleri sevmedim, okul kıyafetleri berbat ötesi. Scuba Diving ilgimi çekmediği için ve vaktim olmadığı için kesiyorum. İlerde birileri tavsiye ederse bakarıms. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Ange Vierge (Summer 2016)
Bir sürü çıplak kız hamam gibi biryerde konuşuyorlar. Alt sınıftakiler senpai lere hayran, onların level ına ulaşmak için ganbarimasu diyorlar ve pratik yapmak için birbirleri ile anlaşıp dövüşüyorlar filan.
İzlerken sıkıldım. Konuyu tam anlamadım, sıkıntıdan anlamak bile istemedim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



B-Project: Kodou*Ambitious (Summer 2016)
3 farklı erkek grubu, "B-Project" isimli çalışmada birleşirler. Müzik kulağı çok iyi olan bir kız da yeni işinde bu çocuklara destek olacaktır. Kızımız, yeteneği ve sözleri ile çocuklara yardım eder, onları işlerini doğru yapmaları konusunda gaza getirir filan.
Kız tam moe değil ama taşa takılıp çocuğun kucağına düşen tiplerden. Bana romantik gelmedi. İdol erkeklerin neeyaa modda kedi gibi kıvrılmalarını tatlı bulmuyorum. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 4 bölümünü izleyip kestim.
ps: önerilen bir listede gördüğüm için 4. bölüme de baktım. şarkı söyleyen yakışıklı çocuklar moe olma yolunda ilerleyen kız. sevmedim. izlerken sıkıldım.




Fudanshi Koukou Seikatsu (Summer 2016)
Normal bir erkek olmasına rağmen BL manga okumayı, oyunlarını oynamayı seven çocuğun maceraları. İlk bölümde zar zor da olsa manga alışverişi yapıyor, sınıf arkadaşının laflarını oyunda kullandığı için biraz hırpalanıyor filan.
Komedi. Fena değil, ama ii de değil. Ara tip şeylerle zaman harcayamayacağım. Özetle her biri 3 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Hatsukoi Monster (Summer 2016)
Zengin ailesi yüzünden arkadaş sahibi olamamış kızımız kendi ayaklarında durmak için odaların kiralandığı bir yere yerleşir. Taşınmanın daha ilk günü yakışıklı bir çocuk hayatını kurtarır ve kıza dikkatli olması konusunda bağırır. İlk defa hayatında biri ona bağırmıştır; aşık olur. Aşkını ilan eder ve çocukla çıkmaya başlar. Lakin bir nedenden ötürü çocuk primary schooler dır. Kız doğru mu yapıyorum diye düşüncelerde olsa da sık sık yakışıklı, cool görünümlü, temiz kalpli sevgilisine aşık olmaktan geri durmaz. Hatta 3.bölümde çocuk bunu pat diye öper.
Tatlı bir anime olarak başladı. Çocuğun koruma iç güdüsü ile kızı kucaklamaları filan romantik. Lakin daha 3. bölümde evde yaşayan diğer iki erkek kıza yavşayarak aşık oldu. Moe kız ve harem animesi sanırım. Avarage animeler ile ilgilenemeyeceğim için bırakıyorum. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Love Live! Sunshine!! (Summer 2016)
Başta tek başına sonra en yakın arkadaşının desteği ile school idol klübü kurmaya kasan kızımız Chika, öğrenci işleri başkanının reddi ile karşılaşır. Sonrasında okula yeni transfer olan piyanist kızımız Riko'yu ikna eder. Üçünün verdiği konsere bir çok kişi gelince öğrenci işleri başkanı geri adım atar. Bu arada ekibe 3 kız daha katılmıştır bile. Gittikçe az öğrencinin başlaması nedeniyle kapanma eşiğine gelen okulu tanıtmak için -henüz- 6 kişilik olan ekibimiz çalışmalara başlar.
3. bölümde henüz 3 kişilerken konser veriyorlar. salonda az kişi var diye Chika pes edip ağlama moduna giriyor, sonra kişi sayısı fazlalaşıyor ve kızın keyfi yerine geliyor. bunu sevmedim. hani pozitiftin sen?! Tutarsız karakter, tam balık burcu. 4. bölümde arkadaşı için gruba katılır gibi yapan Hanamaru'nun olgun tavrına ve tarzına ise hasta oldum. Harika bir arkadaşlık örneği. İyi çizimler, başarılı işleniş, standart konu. Aslında izlesem izlerdim ama ana karakter Chika'nın sürekli göze sokulması, diğer karakterlerin kliplerde filan çok fazla arka planda bırakılması hoşuma gitmedi. Ne yapayım, haksızlığa gelemiyorum. Chika, tamam pozitif te tembel, kafasız sorumsuz biri, mal mal herşeye gülüyo diye sürekli öne çıkarılan suratı, diğer becerikli -ve aslında birçok işi iyi yapan- ekip arkadaşlarına yapılan haksızlık olarak görüyorum. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 6 bölümünü izleyip kestim.



Mahou Shoujo? Naria☆Girls (Summer 2016)
Üç tane bilgisayar oyunu modda çizilmiş kız, okula gelip bik bik saçma sapan konulardan konuşurlar. Gece üçü de aynı rüyayı görmüştür. Sonra karşılarına bir canavar çıkar. Kızlar rüylarındaki gibi davranıp savaçcı kızlara dönüşürler.
Iyk. Küçük kızlar için bile olamayacak derecede kötüydü. Çizimler, baş ağrıtan konuşmalar. Özetle her biri 8 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Masou Gakuen HxH (Summer 2016)
Erotik movement lardan sonra gaza gelen, enerji toplayan kızlar düşmanlarıyla dövüşmektedir. Kizuna isimli çocuğun görevi de işte tam budur. Kızları okşayarak gaza getirmek.
Poh! Harem ve fazlasıyla ecchi. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Mob Psycho 100 (Summer 2016)
Pisişik güçleri olan bir çocuk, iyi kalpli ama üçkağıtçı öğretmeni tarafından keşfedilmiş, kötü ruhları kovmak için kullanılmaya başlanmştır. Çocuk normalde duygusuzdur. Duygu yüklemesi 100 e tamamlanınca acayip güçlü ve cool birşeye dönüşmektedir.
Çizimleri ve işlenişi ile bana one punch man i hatırlatan seriyi sevmedim. Konu, işleniş, karakterler ilgimi çekmedi. Esprilere de pek gülmedim. ps: bu arada myanimelist ten çok yüksek puan almış. one punch man de almıştı ve onu da sevmemiştim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Nejimaki Seirei Senki: Tenkyou no Alderamin (Summer 2016)
Tembel bir adam ve Yatorishino isimli kız gemiye binip yeni arkadaşlar edinirler. Gemi batarken tembel adam Ikta, sonradan prenses olduğunu öğrendiğimiz küçük bir kızı kurtarır. Çıktıkları ada, düşman toprağıdır. Ikta, tembel ve kadınlara düşkündür ama ilerde ii bir komutan mı ne olacaktır.
İzlerken sıkıldım, çizimleri ve karakterleri sevmedim. Her zamanki gibi başta prenses ile Ikta atışıyor, sonra prenses Ikta nın peşinde dolaşmaya başlıyor filan. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



New Game! (Summer 2016)
İşe başladığı ilk gün kızımız Suzukaze Aoba, birbirinden farklı karakterdeki iş arkadaşları ile tanışır. Hepsi tatlı olan kızların işi, faries story isimli oyunu tasarlamaktır.
Konsept; farklı karakterlerdeki kızların arkadaşlıkları. Rahatsız etmeyecek seviyede ecchi var. Tarzım değil. Sarmadı. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.
2.deneme: İşe yeni başlayan Aoba, utangaç olan Hifumi ile konuşur ve arkadaş olurlar. Daha sonra Aoba için işe giriş partisi yapılır. ps: ilerde ben de senpai olunca böyle bir party vermek istiyorums.
İşe yeni başlayanlar için. Kızların ilişkilerini, iş yapış tarzlarını anlatan seri beni yakalamadı. Çok renkli olması ve karakterin beni çekmemesi de etken. Gene sıkıldım, kesiyorum. Toplamnda 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.




Ozmafia!! (Summer 2016)
Yeni okuluna gitmek için yol alan tatlı chibi çizimli çocuk, bir başka tatlı chibi çizimli çocuk tarafından "casusu musun sennn" nidası eşliğinde kovalanır. Çocuk vardığı noktada diğer öğretmenleri ile tanışır. Hmm yada sınıf arkadaşları ile.
Küçükler için sanırın. Chibi çizimli tatlı çocuklar. Yaşıma uygun değil :-) Özetle her biri 5 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Qualidea Code (Summer 2016)
Küçüklüğünde kurtarılan çocuk, büyüdüğünde düşmanları olan yaratıklara karşı acımasız ve korkusuz bir savaşçıya dönüşür. Elinde silah artı sihirle düşmanlarını yok eder. Sırf kendi değil sınıf arkadaşları da bu konuda iyidir. Partneri kız ise sakar moe nin önce gidenidir. Ama şarkı söylediğinde sesi sihir gibi dövüşçülere güç vermektedir.
Standart, sinir büyü gibi okul öğrencileri. Moe kızlar, cool görünmeye kasan çocuk. Çizimleri ve karakterleri sevmedim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Regalia: The Three Sacred Stars (Summer 2016)
Birlikte yaşayan ve birbirlerini çok seven iki kız, gün içinde de buluşmaya karar verirler. Lakin o sırada adamın biri gelip küçük ve gerçekte insan olmayanına meydan okur. İnsan olan kız da gelir. Bu ikisi robot içinde kötü adamla dövüşürler filan.
Kız sevgisi ve robotlar. Konu, işleniş, karakterler ilgimi çekmedi. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Rewrite (Summer 2016)
Kotarou isimli çocuğun çevresinde bir sürü farklı karakterde kız vardır. Yetmez gibi geceleri vampire style bir kız gelip kolunu emmektedir.
Konsepti harem olan seriyi çizim, konu, işleniş ve karakter olarak sevmedim. Düşünce iç çamaşırı görünen, minaideee diye çırlayan kızlar işte. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Saiki Kusuo no Ψ-nan (TV) (Summer 2016)
Saiki Kusuo, doğuştan telepathy ve telekinesis güçlerine sahiptir. Hatta bu gücü ile bir nevi "Tsuki no Me" projesi tamamlayarak dünyayı hipnoz etmiş, insanların bakış açısını değiştirmiştir. Hal böyleyken Saiki, normal bir hayat sürmek istemektedir.
Bu seri haftaiçi 5 dk olarak yayınlanan toplamda 120 bölümlük bir seri imiş. Torentlere ise 25 dakikalık (5 toplam bölümlük) hali düştü. Yani 24 bölüm. Bu durumda 3/24 veya 15/120 izlemiş oluyorum. Serinin bir kaç sahnesinde cidden koptum. Ama Saiki nin bikbikbik konuşmalarından sıkıldım. Şöyleki 20 dk gürültü dinleyip sıkılıyorsunuz, 1 dk komik birşey oluyor, iyi, sonra 20 dk yine sıkıcı konuşmalar. Çocuk karizma, seri myanimelist ten yüksek puan almış, ama ben sevmedim. Ha, bu arada bence "Mob Psycho 100" dan çok daha iyi. Özetle 24 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim. Yada: Özetle her biri 5 dk süren 120 bölümlük serinin sadece 15 bölümünü izleyip kestim.



Scared Rider Xechs (Summer 2016)
Bir grup müzisyen çocuk, ranger lara dönüşerek yaratıklardan insanlığı kurtarmaktadır. Birtek bunların gitarist olanı dönüşememektedir. Bir gün uzun saçlı bir kızı kurtarma operasyonu sırasında kızı koruma içgüdüsü ile değişebilir.
Cool çizilmiş müzisyen plus ranger çocuklar ve tek kız animesi. Konu, işleniş, karakterler ve çizim; Sevmedim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Servamp (Summer 2016)
Ailesini kaybedince kimsenin kabul etmek istemediği küçük çocuğa amcası yardımcı olur. Bu şekilde büyüyen çocuk kimsenin istemediği işlere atlayan, yardım etmekten mutluluk duyan biri haline dönüşür. Sonuç, yoldaki kediyi eve alır, kedi vampire e dönüşür, en yakın arkadaşına başka bir vampire saldırır, onu korumak için kedi olanın Eve i yani kanını vererek partneri olur. Daha sonra bu çocuk, vampire ailesinin 8. kardeşi olan kötü kalpli Tsubaki ye karşı diğer eve ve partnerleri olan vampire lar ile arkadaş, nakama olmaya kasar.
Seri iyi başladı. Amcayı çok sevdim ağzından çıkan sözlere bayıldım. Konu iyi. Lakin zamanla saçma salak birşeye dönüştü. İşleniş kötü yani. Çocuk, Mahiru, sürekli cırcırcırlıyor, diğerleri yeni tanışmalarına rağmen "Mahiruuuu, sevgili Mahiruuu" diye inliyo, sanki 40 yıllık ahbaplar. Kuro'nun mendokseiiii tarzını sevdim. Ama o bile kurtarmıyor. Ending harika. Ama izlerken sıkıldım yahu. Cidden işleniş daha iyi olsa izlerdim. ps: amcanın lafları için 1.bölümü arşivliyorum. Plus ending tatlıı. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 6 bölümünü izleyip kestim.



Show By Rock!! Short!! (Summer 2016)
4 kızdan oluşan bir idol grubu tv programına katılıp giydikleri kostümlerin kuyruklarını sunucuya gösterirler.
Pöh, tarzım değil. Özetle her biri 5 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Taboo Tattoo (Summer 2016)
Dövüş sanatlarında becerikli Justice, adamın birini serserilerden kurtarınca avcunun içinde bir dövme belirir. Akabinde orginal Tattoo 'su olan Bluesy isimli kızla tanışır. Kız insanlara zarar veren bir örgüte karşı çalışan görevlidir ve çocuğa birlikte çalışmayı teklif eder. Çocuk, kendisinden hoşlanan kız arkadaş Touko olaya dahil olunca onu korumak için çareler arar. Bu arada o pis örgüt elemanları çocuğun peşine düşmüştür bile.
İlk bölümdeki dövüş sahnesinin detaylarını sevdim. Justice ve Bluesy kapışması. Ama daha sonra canım sıkılmaya başladı. Standart konu, sıkıcı işleniş, araya sıkıştırılmış gereksiz ecchi sahneler. Karakterleri sevmedim. Dövüş sahne detayları iyi çizilmiş ama kurtarmıyor. Ek olarak copy Tattoo fikri hoşuma gitmedi. Yani önü gelen üstün güçleri olan Tattoo sahibi olabilir. Kıvırtmışlar. Amatörce.. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Tales of Zestiria the X (Summer 2016)
Göreve gönderdiği arkadaşından haber gelmeyince yola çıkan prenses, yanındaki arkadaşlarını da hortumda kaybeder. Bu arada iyi çizilmiş kötü bir karakterle dövüşür ve tom benzeri karanlık kolidorlarda kaybolarak, daldığı bir sudan başka bir boyuta geçer. Burada kendisini macera ve keşif peşinde koşmayı seven Sorey ile Mikleo bulur. Sorey, seraphim klanı ile birlikte yaşayan bir insandır. 0. bölümdeki dövüş sahnelerini ii detaylandırmışlar, sevdim, ama sonraki 1. bölümü sonra izlerken sıkılmaya başladım. Çizimler tarzım değil. Karakterler cık! Daha önce Sorey ve Mikleo yu Tales of Zestiria: Doushi no Yoake (2015 Winter) isimli special da izlemişim. Ama serisi beni sarmadı. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim. ps: birde 0. bölümü izledim.  Tales of Zestiria the X: Saiyaku no Jidai / Tales of Zestiria the X Prologue: The Age of Chaos / Tales of Zestiria the X Episode 00 23 dakikalık bir special idi.



Time Travel Shoujo: Mari Waka to 8-nin no Kagakusha-tachi (Summer 2016)
Mari, yakın arkadaşı Waka ve Shun ile birlikte 3 yıldır görmediği babasının laboratuvarını inceler. Bu sırada bir kitap bulur ve pendantı sayesinde kitapta gördüğü bilimadamının, William Gilbert-ın zamanına gider. Ona babasını sorar, birkaç şey öğrenir ve bir süre sonra yine pendantı sayesinde geri döner.
Serinin her bölümünde kız bir başka bilim adamı ile tanışıyor, bu arada babası ile rastlaşıyor. Diğer taraftan zengin bir adam kızın babasının projelerini inceletiyor filan. 3 de Benjamin Franklin, 4 de Alessandro Volta 5 de Michael Faraday ile tanışıyor. Çizimler iyi değil, konu ve işleniş sarmadı, sıkıldım, ama birşeyler öğreniyor olmak 10 numara. lakin dayanamıcam modda sıkıldığımdan kesiyorum. 6 bölümlük bilgi yeter. İlerde bir arkadaşım önerirse yine bakarıms. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 6 bölümünü izleyip kestim.



Tsukiuta. The Animation (Summer 2016)
Ablası hasta olduğu için onun yerine idol görmeye giden çocuk, farketmeden idollerle tanışır hatta onlarla lunaparka gidip eğlenir. El sıkışma ritüelinde eğlendiği kişilerin idol olduğunu öğrenince ve sahne performanslarını görünce artık o da bir hayrandır .
Standart, erkek idoller, şarkı söylüyorlar, hayranları var, onlara yakıcı bakışlar atıyorlar, cool lar cool görünmek için kasıyor, tatlılar tatlı olmak için şirinleşiyor. Utangaçları unutmayalım. Yani her zevke uygun çocuk grupta bulunmakta.:-) Tarzım değil. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



izlemeye gerek olmadan geçmişine bakarak kestiklerim:
Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 3rei!!