Pazar, Kasım 20, 2016

Equals (2015)

His sahibi olmanın yasak olduğu ve his sahibi olmayan insanların yaşadığı yerde Silas hissetme hastalığına tutulur ve cure için beklemeye başlar. Bu aşamada yediğinden zevk alır, çevresini incelerken hissettiğini saklayan Nia ile tanışır. Bu ikisi gizli saklı aşkı tadarlar. Kız bir gün kontrol için doktora gider ve hamile olduğunu öğrenir. Yakalanan kız sonrası üzüntü duyan Silas, cure olup yeniden hissizleşecek midir acaba?

_ Çocuk öldüğünde Nia nın verdiği tepkiyi acayip abartı buldum. His sahibi olduğu kabak gibi ortadaydı. Bir tek göz yaşları için de cırlamadığı kaldı yani. Poh! Daha profesyonelce yapsalar ii olurmuş. Kabak gibi şeyin çocuk tarafından -keşfedilmesi- zekice değil yani.
_ Guy Pearce çok az ve oyunculuk gerektirmeyen bir yerde görünüyor.
_ Kristen Stewart ın o meymenetsiz suratını sevmiyodum ya, ayy artık iyice kıl oluyorum. Yağlı saçlar, eroin bağımlısı gibi çökük gözler. Bir bu kızın bir de "Anna Kendrick" salağının neden çok tuttuğunu anlamış değilim.

Silas ın yaşadığı yer kesinlikle hayalimdeki ev. O kadar ki sırf bu ev dizaynı için filmi arşivliyorum. Öyleki aslında filmden ve Kristen Stewart dan nefret ettim.

Director: Drake Doremus
Cast: Nicholas Hoult(Silas); Kristen Stewart(Nia); Guy Pearce(Jonas);
Country: USA
Runtime: 101 min
imdb detail



Hiç yorum yok: