Pazar, Kasım 27, 2016

Fathers & Daughters (2015)

Tatsız bir kazadan sonra hastalanan baba, tedavi göreceği süre boyunca minik kızını akrabalara bırakır. Tedavi başarılı olmaz, yetmez gibi akrabalar da kızı babaya geri vermek istemezler. Bu durumda adam, gece gündüz kasarak kitap yazarak para kazanmaya koyulur. Tek istediği kızı ile birlikte huzur içinde yaşamaktır ama talihsizlik yakasını bırakmaz. Aradan yıllar geçmiştir. Sevdiği birisini kaybetmenin acısını iyi bilen kız, artık kimselere bağlanmamakta, tek gecelik takılmaktadır. Bir gün aşık olur.

Sevdim, yok yok sevmedim.
_ Kızın yaşadığı tramvadan sonra kaşara bağlamış olması hoşuma gitmedi. Çok daha zor durumda kalmış insanlar tanıyorum. Aralarında manyak yok.
_ Yine de "Amanda Seyfried" ı ve giyim tarzını seviyorum. ps: boyu da boyuma uygun :-)
_ Kızın kız arkadaş nasıl olunur bilmiyorum diyerek ürkemesini sevdim. Aynı korkuları bende yaşıyorum çünkü. Korkuncada karşımdakini itmek için -okay wc lerde kırıştırmıyorum ama- her tür uyuz cümleyi arka arkaya sıralıyorum.
_ Kızın aşık olduğu adam anlasın diye ortada prezervatif bırakması?! hmmm birini kaybetmenin acısı neler yaptırıyor insana. Bilemedim şimdi. Empati kuramıyorum tam. Zor olsa gerek.
_ İnsanlardan kaçmak yalnız kalmak kolay cidden. Onların içinde onlarla baş etmek, nefret yaratmadan yara almadan sıyrılabilmek. Ne güssel olurdu.

Özetle güssel film. Üstüne düşünülmesi gereken bir film. Ama sevmedim. Kızın kıymet bilmemesi, kaşar tavırları canımı sıktı. Ek olarak oyunculukları (Amanda Seyfried hariç) çok iyi bulmadım. Ay kararsızım. Sevmedim ama izlenmeli derim. hahahhha nasıl oldu?!

Director: Gabriele Muccino
Cast: Russell Crowe(Jake Davis); Amanda Seyfried(Katie Davis); Aaron Paul(Cameron);
Country: Italy, USA
Runtime: 116 min
imdb detail



Hiç yorum yok: