Cumartesi, Kasım 26, 2016

Kono Bijutsubu ni wa Mondai ga Aru! (Summer 2016)

Art club; 3D kızlarla ilgilenmeyen, harika 2D dişiler çizen ve onlarla evlenmeyi hayal eden Subaru isimli çocuktan, Subaru'ya abayı yakmış olan tatlı kızımız Mizuki'den, sürekli uyuyan club başkanı President'den, sarışın küçük kızmız Collette'den oluşmaktadır. Moe öğretmen Tachibana da bunlardan sorumlu olan kişidir. Anime bazen maceralara, bazen Mizuki'nin aşkına değinir.

_ Beni güldüren, tebessüm ettiren güssel bir seriydi. Aşık Mizuki ye bayıldım. Normalde cazgır kızımızın Subaru'yu izlemesi, onun için bazı şeylere okay demesi, yüzünün kızarması filan çok tatlıydı. Çocuk ise kızı önemsiyor ama seviyor mu arkadaş olarak mı bilemedim. Son bölümde kıza bakarken gözleri aşık olmuş gibi büyüdü. Ama Subaru bu biraz mal:-) :-) 
_ Usami'yi "Ozawa, Ari" seslendirmiş. Çok ta güssel olmuş. Bayıldım. İlk bölümde kızın ağlama sahnesi güseldi. İlk bölüm ve son bölümü arşivleme kararı aldım. Yine 3 de indirekt kissu konsept hoşuma gitti. 
_ Çocuk ile aynı dili -mangalar filan- konuşan bir kız okula transfer oldu. "Imari, Maria". Bir ara bu kız araya girecek diye kortum ama öyle birşey olmadı. İyi. 

Devamı olursa ki olsun içinde de -karşılıklı- aşk olsun, kesinlikle bakarıms.

Tag: This Art Club Has a Problem!, Konobi
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Uchimaki, Subaru(Kobayashi, Yuusuke); Usami, Mizuki(Ozawa, Ari);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: