Cumartesi, Kasım 05, 2016

Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans (Fall 2015)

"Calamity War dan 300 yıl sonra dünya ve diğer space kolonileri arasında anlaşmazlıklar varmış. Dünya 4 ekonomik blok ve bir military (Gjallarhorn) tarafından yönetiliyormuş. Mars ise dünya ekonomisine bağımlıymış. Marsta yaşam zormuş. Kudelia Aina Bernstein aristokratmış. Marsın bağımsızlık hareketine karışmış. Dünyaya, devrimi destekleyecek aday bulmaya gidecekmiş. Kendisini koruması için local bir company-Chryse Guard Security (CGS) ile anlaşmış. Hal böyle olunca Gjallarhorn, devrimciyi öldürmek için CGS ye saldırmış. CGS yetişkinleri bir halt beceremedikleri gibi ön saflara çocuk çalışanları sürmüşler. İşte çocukların CGS içinde bağımsızlıklarını ilan edip Tekkadan ismini almaları, ilk iş olarak Kudelia'yı dünyaya götürmeyi kararlaştırmaları böyle olmuş."

_ Pamuk elini bende sizdenim diyerek uzatan Kudelia'ya yağlı elini vermeyip, bu eller bizden olmadığını gçsteriyor diyen Mika'yı çok cool buldum.
_ Hoş fizikli, üstü çıplak çocuklar, izliyorum ;-)
_ Erkek arkadaşlıklarını hep sevmişimdir. Bu seride de Mika ve Orga harika ötesi kankiler.
_ Mika'nın duygusal debelenmeler yaşamadın şak diye adam öldürmesini sevdim. Neden öldürmeden önce ortam hazırlamak zorunda kalsın ki?!
_ Kudelia'yı başından beri sevmedim. Moe 'nin önde gideni. Karakter gelişimini başarılı bulmadım. Sonlara doğru toparladı ama başlarda o kadar ayak altında dolaşan salaktı ki, kurtarmadı. 
_ Kudelia'nın saçma salak hareketleri Mika'da onu koruma hissi uyandırdı.
_ Mika'nın manyak bakışları karşısında sürekli ilerlemek zorunda olan Orgai başlarda beni endişelendirdi, lakin mini ve kesinlikle çookkk tatlı bocalamalarına rağmen harikalar yarattı. Kesinlikle favori karakterim. Ek olarak sonradan ekibe dahil olan -yetişkin sarışın bayanla- romantik birşeyler yaşamasını bekliyorums ;-)
_ Bazı bölümler gereksiz, sırf bikbik konuşma ile geçti. İyi ki böyle bölümler fazla değil. Yoksa seri çekilmez bir hal alırdı.
_ Mecha sever değilim ama Robot dövüş sahneleri iyiydi. Action 10 numara.
_ Orga 'nın uzun saçlı çocuğa utana sıkıla Aniki dediği yerde koptum. Orga çok tatlı yaa
_ Kız malın önde gideni. Efor hiç yok. Çevresindekilerin yağlayıp ballaması ile bir halt olduğunu öğreniyoruz yaptıkları ile değil. Zaten bir şey yaptığı da yok.
_ Diğer kızda gittiii, moe yi Mika'nın kollarına verdi. Ah ah ah!
_ 13 sonunda Mika, moe yi öptü. Bu sahne çok tatlıydı ya. Mika cidden çekici bir çocuk.
_ ps: Sarışın adamın hayali için umarsızca arkadaşını öldürmesi ve bu arada kızkardeşine iyi bakıcam demesi, kansız ama çok ii brütallik... İyiydi. 

Özetle Mika'nın sosyopat, öldürmekten zevk alan ama manyağa bağlamayan cool havasını sevdim. Orgo'un arada utanan, harika ötesi gaz verici liderliğini sevdim. Mika ile Orga arasındaki ilişkiye bayıldım. Diyer yan karakterleri de (erkek olanları) sevdim. Kudelia'yı sevmedim. Devamı olursa Mika ve Orga için izliyor olucam. Beklentim yine action dozu yüksek dövüş sahneleri, sürükleyici işleniş. Yanında boğmayan romantizm de olursa ooooo süpper.

Tag: Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans, Kidou Senshi Gundam: Tekketsu no Orphans, G-Tekketsu
Type: TV
Episodes: 25
Duration: 24 min.
Cast: Augus, Mikazuki(Kawanishi, Kengo); Itsuka, Orga(Hosoya, Yoshimasa); Altland, Akihiro(Takumi, Yasuaki); Seven Stark, Eugene(Umehara, Yuuichirou);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: