Cumartesi, Kasım 05, 2016

ReLIFE (Summer 2016)

İlk iş yerinde yaşadığı acı tecrübe sonucu işi bırakan, başvurduğu diğer yerler, "neden sadece 3 ay çalışıp işten ayrıldığın" diye sorduğunda cevap veremeyen Arata, kendine güveni olmayan ve NEET olma yolunda ilerleyen 27 yaşında biridir. Yeni tanıdığı Yoake'nin teklifini kabul edip 1 sene boyunca test objesi olur. Yapması gereken lise son sınıfı yeniden okumaktır. Bu süreçte Arata arkadaşlığı ve aşkı tadacak, kendine olan güveni tazelenecektir. Sonuçta herkezin bir problemi var .

_ Öncelikle çok güldüm. Bana "Kimi ni Todoke" nin Sawako'sunu hatırlatan Chizuru, cidden komik bir karakterdi.
_ Favori karakterim Ooga ve Rena arasında gelişen romantizmi çok sevdim.
_ Honoka ile çocukluk arkadaşları Akira ve Nobunaga arasındaki arkadaşlığı çok sevdim.
_ Arata'nın yaşadığı olay cidden üzücüydü. Bende bu aralar oyalanıyor ve bazı sevdiklerime zaman ayırmıyorum. Onlara birşey olursa "keşke elimi daha çabuk tutsaydım, onları görseydim konuşsaydım" diye ağlıcam büyük ihtimal.

Özetle cidden iyi bir animeydi. Romantizmi hissettim, hayat hakkında düşündüm ve güldüm. Daha ne olsun?! :-) Devamı olacak kesin. Sabırla bekliyorums. ps: anime ye yeni başlayan arkadaşlarıma tavsiye ettiğim bir seri.

Type: TV
Episodes: 13
Duration: 23 min.
Cast: Kaizaki, Arata(Ono, Kensho); Ooga, Kazuomi(Uchida, Yuuma); Yoake, Ryou(Kimura, Ryouhei); Asaji, Nobunaga(Namikawa, Daisuke); Inukai, Akira(Sugiyama, Noriaki);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: