Pazar, Aralık 11, 2016

Bridget Jones's Baby (2016)

Yeni yaşına Rap yaparak giren Bridget, artık kimseyi umursamadan hayatını yaşamak ister ve gidip bir festivalde takılır. Ertesi hafta karısından boşanmak üzere olan eski kocası Mark ile birlikte olur. Sonuç: kullandığı dandik kontrol hapları yüzünden hamile kalır. Hangi adamdan olduğunu bilemediği için bir süre ikisini de idare eder. Babanın belirsizliği ortaya çıkınca adamlar ona destek olur. Bridget'in gönlü Mark 'tadır. Jack bunu anlayınca geri çekilir. Zaten çocukta ...

_ Film All by my self ile başlayıp Rap e bağlayınca koptum. İyiydi. 
_ "Hugh Grant"-in cenazesini görüyoruz. Ama film sonunda çapkının aslında yaşadığını gazetelerden öğreniyoruz. Hahaha herhalde peşindeki sinirli kadınlardan kaçmak istedi.
_ Mark ile boşanma sebebi, adamın işkolik olmasıymış. Adam paso telefonuyla. Hmm çalışkan adam severim ama zaman planlayamayan adamı sevmem.
_ Hamile kadını hastaneye yetiştirmek yerine pizza dağıtmayı tercih eden adamı dövesim geldi mi? Evet!

Özetle Bridget ve Mark ı çok seviyorum. O nedenle filmi sevdim. Ama konsepte aykırı buldum. Bu filmde ana konu gerçek aşkı arayan, aşık olduğu adamla evlenmek isteyen bir kadının hikayesi olmalıydı. Yani bence Bridget istediği kadar isyanlarda olsun festivalde adını bile bilmediği biriyle kırıştırmazdı. Sonrasında adamları idare etme kurnazlığını ise göstermez, açık davranrdı. Özetle sevdim ama ana konunun peynir kokulu gidişatını beğenmedim.

Director: Sharon Maguire
Cast: Renee Zellweger(Bridget); Colin Firth(Mark); Patrick Dempsey(Jack);
Country: Ireland, UK, France, USA
Runtime: 123 min.
imdb detail