Cumartesi, Aralık 03, 2016

Cheer Danshi!! (Summer 2016)

Küçüklüğünden beri ablasını takip eden Haruki, sakatlanmasını fırsat bilerek judo takımından ayrılır ve sevgili arkadaşı Kazuma'nın kurmak istediği Breakers isimli cheerleading ekibine katılır. Zamanla takım büyür ve turnuvalara katılmaya başlarlar.

Spoiler
_Kazuma nın ölen annesi cheerleading ekibinde imiş. Ölen babası da koçmuş. Öyle tanışıp evlenmişler. Hastanedeki büyükanne herşeyi unutup cheer kızını unutmayınca Kazuma cheerdanshi kurmaya karar veriyor.
_ Kardeşinin gaza getirmesi ile judo maçlarını kazanan abla(Haruko), Haruki ayrılınca yenilmeye başlıyor, neykeski barışıyorlar.
_ Gözlüklü "Mizoguchi, Wataru" karakterine bayıldım. Beni çok güldürdü.. Tek derdim, ekip büyüdüğü için diğer karakterlere de zaman ayrılması ve sevgili Wataru nun arka planda kalması.
_ Katılan herkesin değiştirmek istediği bir yönü var ve pes etmemek konusunda kararlılar. İşte bu nedenle isimlerini breakers koyuyorlar.
_ Antremanlara erken gelen, azimli Hisashi nin verdiği tepkileri çok haklı buldum. Salak brocoli espiri yapan ve sürekli geç kalan Takeru ya kızarken kesinlikle haklıydı. Ama ekip içinde huzursuzluk çıkarıyor gibi göründüğünden haklı iken haksız konuma düştü. Koç, çocuğun defterine "herkes senin gibi değil kabullen" yazmış. İyi tavsiye. Çocuk sessiz kalsaydı, diğerinin savsaklamaları göze batacak, önce iç konuşmalara yol açacak, zamanlada ayağı kaydırılacaktı. İş yerlerinde heeeppp böyle olur.
_ Chihiro isimli kızın ilgisini -bu durumda- fazla buldum .. Zavallı Haruki ;)

Sabah sabah plank yapmanın, core u güçlendirmenin önemini öğrendim. Salak insanlara hemen tepki vermemem gerektiğini öğrendim. Zaten yavaş yavaş toplum cezasını görüyormuş. Cidden doğal seçilim var yani. Yavaş topluma uyum göstermeyip hızlı ilerlersem elenen ben olucam. Harika bir seri değildi ama güseldi. Devamı olursa bakarım ve Wataru cuğuma daha çok zaman ayrılmasını gönülden dilerim.

ps: "The series is inspired by the real-life cheerleading team from Waseda University, called 'Shockers'. They're internationally ranked as a cheerleading team." Wow büyükendim. youtube de videoları var.
ps: Opening çok güssel. Hajime no Ippo by Luck Life.

Tag: Cheer Boys!!
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: hangi birini yazayım
myanimelist.net detail



Cheer Danshi!! Recap (Aug 9, 2016)
İlk 5 bölümün özetiydi. İzlemek gereksizdi.
Tag: Cheer Boys Recap, Cheer Danshi!! Episode 5.5
Type: Special
Episodes: 1
Duration: 24 min.



Hiç yorum yok: