Pazar, Ocak 29, 2017

Days (TV) (Summer 2016)

Elleri cepte parmak arası terlikle okul seronomisine katılan Kazama'nın gözüne, tekerlikli sandalye kullanan annesine iyi davranan Tsukamoto takılır. Okul sonrası maç için çocuğu çağırır ve böylece Tsukamoto, Kazama kendisini çağırdığına pişman olmasın diye kasar ve arkadaşlıklarının ilk adımı atılır. Sonrasında Tsukamoto okulun populer futbol takımı Seiseki ye katılmak için çabalar, katıldıktan sonra ilk 11 e girebilmek için çabalar, arkadaşlarına fayda sağlamak için çabalar, pes etmez vazgeçmez süreli çabalar.

BAYILDIM! Spoiler İçerir
_ Parmak arası terliklerin bu kadar sexy olabileceğini hiç düşünmemiştim. coool!
_ Kazama'nın annesi onu bırakıp gitmiş. O nedenle annesine ii davranan Tsukamoto dikkatini çekiyor.
_ Çocuk her bölümde kan ter içinde koşuyor, sıkıldıkça bunaldıkça üzüldükçe koşuyor. Tsukamoto'nun en zayıf halka olduğunu bilmesi, kabullenmesi ve işte bu nedenle, millete yük olmamak için arıza modda çalışması hoşuma gitti. 
_ 3 de başka okuldan birileri Kazama'ya sataşınca, Tsukamoto nun birşey yapacak gibi ayağa kalkması ve aslında olayı umursamayan Kazama nın onu korumak için durduk yere kavgaya karışacak gibi olması hoşuma gitmedi. Aptal cesaretini sevmiyorum. Sanane! Sa-na-ne... 
_ Biricik aşkım kaptan Mizuki de eskiden Tsukamoto gibiymiş. 
_ 4: Ubukata ile Tsukamoto arasındaki konuşmayı sevdim. yapamazsın bırak, diyen kıza büyük ihtimal haklısın işte bu nedenle elimden geleni yapıyorum demesi iyiydi.
_ Tsukamoto sadece koşmak yeterli değil aklımı da kullanmalıyım diye düşünüyor. karakter güssel gelişiyor. pas vermesi için gerekli zemini oluşturuyor. di mi ya?! pas vermesi için gerekli zemini oluşturmak lazım, felsefeye gel :-)
_7: ii bölüm. 
_ 9 Mizuki nin pas gelmesi için yerinde zıpladığı karelere koptum ya, seri aynı zamanda komik.
_ 12: Kazama çok tatlı ağlıyo ya, onu evime alıp beslemek istiyorum.
_ 16: ekip içindeki tarzını belirliyo niyahet; çıkarsız kendini feda ediyor takım arkadaşları için. ii bölüm. 
_ 17: kendisine izlemeye gelen annesine döktürürken sakatlanan Kazama yı sevgili Tsukamoto ispiyonluyor. Harika tavır, harika arkadaşlık. İşte değerlerin hiyerarşisindeki önem. Kazama başta kızıyor ama sonra durumu anlıyor. ii bölüm.
_ 19: ahem anlamında aaaaaaaaaaaa diyen ve gaz verici konuşma yapan Mizuki gene beni benden aldı. bu bölmdeki sharingan espirisine de koptum.
_ 21,22,23 de takım arıza modda çarpışıyor cidden heyecan içinde izledim. bu arada bizimki kendini feda etmiyor artık, pas vermiyor direk gole koşuyor. egosu gelişiyor. gittikçe birey oluyor. 
_ Maçı almalarına ve Tsukamoto ii iş çıkarmasına rağmen yetinmiyor. Daha fazla faydalı olamadığı için üzgün. Bir sonraki rakipleri sıkı. Bakalım ikinci sezonda neler olacak.

Standart konu, başarılı işleniş, başarılı karakterler, başarılı karakter gelişimi.
Main karakterin güdünlenme nedenleri izlediğim diğer sports animelerinden farklıydı. Zayıf olduğu için daha çok çalışan, başkasına yük olmamak için çalışan, takım arkadaşı ile rakip olmak istemediği için çıkarsız fedakarlığı seçen bir karakter. cidden 10 üzerinden 10 veriyorum. Kazama sevdiğim diğer bir karakter lakin aşık olduğum kişi kesinlikle Mizuki. KYAAAAAA :-) Özetle kesinlikle devam...

Type: TV
Episodes: 24
Duration: 24 min.
Cast: Mizuki, Hisahito(Namikawa, Daisuke); Kazama, Jin(Matsuoka, Yoshitsugu); Tsukamoto, Tsukushi(Yoshinaga, Takuto); Kimishita, Atsushi(Ono, Daisuke); Ooshiba, Kiichi(Miyano, Mamoru);
myanimelist.net detail