Salı, Ocak 17, 2017

Dropped Anime List (2016 Fall)

3-gatsu no Lion (Fall 2016)
Yalnız yaşayan "Kiriyama, Rei" sabah kalkar, sakin sakin yürüyerek ilgili mekana gider ve Shogi oyununda karşısındaki rakibini yener. Sonra anne babasını kaybetmiş birlikte yaşayan 3 kız kardeşin evine, gönülden sevinerek dışardan rica minnet gider. Onlar yanında sakin sessizce yemeğini yer hatta o kadar huzur bulur ki uyur. Dram kokulu seri çocuğun karşılaşmalarını, rakipleri ile olan ilişkilerini, iç dünyasını ve diğer 3 kız ile olan durumunu işler.
İlk bölüm o kadar tatlı, o kadar sakin, doğa doluyduki kesinlikle izleme kararı aldım. Ama 2 ve 3. bölümde bunaldım. Serinin dram kokusu şuan ki ruh halime ağır geldi. Çocuğu sevidim ama büyük kız kardeş "Kawamoto, Akari" karakterine aşık oldum. O kadar dişi, o kadar zeki, o kadar şefkatliki, olmak istediğim kadın diyebilirim. Ah ne yapsam, çok vaktim olsa kesin izlerdim. Ama dediğim gibi şuanki halim dram kaldırabilecek halde değil. Çizimleri sevmedim, konu standart gibi, işleniş dram, sevmedim, karakterleri sevdim. İlerde zamanım olursa veya birisi önerirse bakıcams. 
ps: upperclassmate leri çocuğu dışarı çıkarıp, zorla içirip, sonra sokakta sarhoş bırakmışlar. Akari, çocuğu bulup evine götürmüş ve işte böyle tanışmışlar.
ps: şişman çocukla olan karşılaşmada, komiklikler yapmaya çalışmışlar, gülmedim, olmamış, sevmedim. Özetle 22 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



All Out!! (Fall 2016)
Kısa boyuna rağmen rugby takımında başarılı olabileceğini öğrenen fevri çocuk, Gion, ezik görünümlü ama dev cüsseli yeni arkadaşıyla beraber klübe yazılır. Iwashimizu, zamanında bir arkadaşının omuzunu çıkardığı için rugby den soğumuş, dev cüssesiyle zarar vermekten korktuğu için kötü kişiler karşısında sinen birine dönüşmüştür. Gion takımın iri yarı kaptanını azimle çalışarak yere yatırır. Yine de deneme maçına çıkmaz. Maçta rakip, omuzu çıkan çocuğun takımıdır. Iwashimizu başta mum gibi dikilir lakin Gion un motivasyonu ile kendine gelir.
Spor animelerini severim. Daha yeni bayılarak Days i izledim. Bu animede konu standart, işleniş standart, çizimleri sevmedim, karakterler ilgimi çekmedi. Daha ikinci bölümde sıkılmaya başladım. Lakin en majorü sporu, rugby i sevmedim. Ne tipsiz, ne öküzce bir spor ya. Özetle 25 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Bernard-jou Iwaku. (Fall 2016)
Kütüphanede dolaşıp sadece kitap isimlerini ve yazarlarını erberleyerek cool modlar takınan kız, deli gibi kitap okuyan ama cool olamayan diğer kızın sinirlerini bozar. Kütüphanede karşılaşıp bikbikbik konuşurlar.
İzlerken başım ağrıdı, zerre gülmedim. Özetle her biri 3 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Brave Witches (Fall 2016)
Ablası gibi başarılı bir Witch olmak ve dünyayı uzaydan gelen yaratıklardan korumak isteyen Hikari, okulda pek ii bir performans gösteremez. Ama düzenlenen bir yarışmada yiğitlik gösterip harika staminasıyla sınıf arkadaşını kurtarır ve ablasıyla birlikte europe a gitme hakkı kazanır.
Dövüşen kızlar ve Witch konsept; tarzım değil, izlerken sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Flip Flappers (Fall 2016)
Birilerinden kaçan, enerjik, güleryüzlü ama sorumsuz izlenimi veren Papika, cool kızımız Cocona ile karşılaşır ve tanışır. Bu ikisi bir delikten başka bir evrene düşüp o rengarenk yerde birbirlerine yardım ederler. Normal dünyaya döndüklerinde Papika'nın peşindekiler tarafından yakalanırlar.
Hayat dolu o kızın bikbikbik lerinden başım şişti. Cocona'nın aksine onu yapalım bunu yapalım diye atlıyor ama plan yok, program yok, nasıl yapılır fikri yok. Klasik uyuz tiplerden. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Gakuen Handsome (Fall 2016)
Yıllar sonra kasabaya dönüp okula başlayan çocuk, eski sınıf arkadaşı ile karşılaşıp garip sınıf hocası ile tanışır.
Iyk! Berbat çizimler, bl seri gibi davranan öğretmen, zerre gülmedim ve sevmedim. Özetle her biri 3 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Gi(a)rlish Number (Fall 2016)
Biri sevecen diğeri buz gibi iki kızdan oluşan bir idol grubu vardır. Bunlar ile aynı camiada bulunan ve idol olmak için kasan akıllı görünümlü kızımız Chitose, sonunda bir iş teklifi alır. Seslendirme yapacak olan kız, diğer iki kızla birlikte çalışacaktır.
Kız grupları, idoller, değişik karakterlerdeki kızların kaprisleri bla bla. Tarzım değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Hibike! Euphonium 2 (Fall 2016)
İkincilik ödülü ile eve dönen ekip, öğretmenin farklı uzmanlar getirmesi ile bir sonraki yarışma için hazırlanmaya başlarlar. Bu aşamada grubu terk etmiş olan bir kız dakka başı gelip Asuka'dan kendisini afffetmesini ister. Olaya kulak misafiri olan Kumiko duruma et atıp karışıklığı çözmek niyetindedir. Ama durum göründüğü gibi basit değildir. Gruptaki bir kız, geri dönmek isteyen kızı görünce psikolojik olarak hastalanmaktadır. Yarışma öncesi bu sakat bir durumdur. Bu arada kız Reina'nın aşık olduğu öğretmenin zmanında evlendiğini ve karısını kaybettiğini öğrenir.
İlk bölüm 50 dakikaydı ve hayatımı yedi resmen. Sıkıntıdan, o depresif havadan, arka fondaki uyuz müzikten uyuz konuşmalardan, berbat işlenişten gına geldi. Ama ilk sezonu sevdiğim için ve myanimelist ten ii puan aldığı için devam edeyim dedim. Belki de sadece ilk bölüm kötüydü? Hayır sadece o değildi? İki ve Üç de berbattı. Sıkıcı, boğucu, uzun, saçma salak konuşmalar ile beynimi dağladılar. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Keijo!!!!!!!!(Fall 2016)
Nozomi, popo ve göğüs gücü ile birbirlerini suya atmaya çalışan kızların eğitildikleri bir okula yazılıp ilk derslere ve karşılaşmalara başlar.
Bikini, popo, göğüs, suya düşmeler, birbirlerini ittirmeler ile ilgili fantazilerrr... Pöh! Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Kiitarou Shounen no Youkai Enikki (Fall 2016)
Büyük youkai savaşının, aslında iki küçük çocuğun saçma bir sebepten kavga etmesi olduğu anlaşılır. Bu iki tatlı çocuk(akraba değiller, ek olarak erkek olan bir pervert gibi), tatlı youkai ile birlikte yaşamaktadır.
Bu ara zaten Natsume izliyorum. Bu nedenle çocuklar için çizilmiş tatlış youkai ler içeren bu seri ile zaman harcamak istemiyorum. ps: 2 ve 3 ü de izledim. karakterler ve youkai ler tatlı ama işleniş cinsel dokundurmalı. Çocuğa izletmem şahsen. Özetle her biri 4 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Long Riders! (Fall 2016)
Kendi kendine çelme takarak yollarda yuvarlanabilen Ami, bisiklet kullanırken cool göründüğünü düşündüğü arkadaşı Aoi ile birlikte bisiklet alır ve sürer. İlk denemesinde kahvaltı etmediği için fenalaşır ve bisikler sürücüsü diğer iki kız ile tanışır.
Bazı tipler vardır. Ezik ama iyidir. Bunlar birşeyleri yaşayamadıklarından ve aslında değişmek istediklerinden samimiyetle bahsederler. Öyleki siz inanırsınız. Yardım edeceğinizi söyler araştırır kasar planlar hazırlar ve yol gösterirsiniz. Kişi sevinir, size minnettar kalır. Ama iş çaba efor göstermeye gelince şikayet etmeye başlar, geç kalır, yapmaz, planı hazırlayan size yalan söyler. İş öyle bir hal alırki; sanki siz zorla birşey yaptırmak istiyonuz o da yaadaaaa modunda bu cani  tavırlarınıza asilik ediyor, zavallı... İşte bu kişilerden kaçın!!!!!! Baş karakter Ami böyle bir kız. Sinir bozucu, sorumsuz, moe kılıklı. Seri bana hida sütü ile yapılmış o muhteşem dondurmaları hatırlattı. Ama bisiklet süren kızlar arası gelişen arkadaşlık ve Ami karakteri ilgimi çekmedi. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Magic-Kyun! Renaissance (Fall 2016)
Sanatla ilgili bir okula yazılan Kohana, çevrede gezerken birbirinden yetenekli erkeklerin auralarını sezer ve ne harika bir yerdeyim diye düşünür. Bu sırada Ojou diye bilinen, güssel sesli Teika ile tanışır. Kızımız ünlü annesi gibi çiçek düzenleme sanatında başarılı olmak istemektedir. Diğerlerinden tek eksiği magic kullanamamasıdır. Derslerin başladığı ilk gün tanışma sırasında Teika kızın soyadını öğrenir ve sen benim düşmanımsın der.
Harem, Tek kız bir sürü erkek animesi. Erkekler ojou style çizilmiş. Ne karakterden ararsan var. Tarzım değil. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Mahou Shoujo Ikusei Keikaku (Fall 2016)
Kimselere söylemese de küçüklük düşü magic girl olma hayalini sürdüren Koyuki, phone daki bir programa ok der ve cidden magic girl olur. Üstelik yalnız da değildir. Phone daki chat programı sayesinde diğer magic girl lerle de tanışır. Dışarda görüşmeyi kabul ettiği birisi ise küçüklük erkek arkadaşı çıkar. Çocuğun magic girl formatı kızdır sadece.
Magic girl, küçük kızlar, magic, sıkıcı sıkıcı, moe moe diyaloglar. izlerken sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Nobunaga no Shinobi (Fall 2016)
Nobunaga, işlerini görmesi için Iga dan ninja istediğinde ortama Chidori isimli bir kız ve ona aşık olduğu için peşinden ayrılmayan Sukezou gelir. Nobunaga, küçükken verdiği sarı tokayı hala takan kıza "benim için öl" der. Kız ise "yok, ben samurai değilim ninjayım ninjalar yaşamak için savaşır" der. Nobunaga da "o zaman benim için yaşa" der. hahahahha.
Buraya çok güldüğüm için biraz bakıyım dedim. çizimler ve mini espiriler tatlı, kısa süreli animede konuşmalar baş ağrıtmıyor. daha sonra ortama Nobunaga'nın ayak işlerine bakan çocuğu, Kinoshita Hideyoshi dahil oluyor. Lakin serinin 2 ve 3. bölümünde gülmedim. Demekki standart, benzer espiriler. Zaten seri ufaklıklara hitap ediyor gibi. Özetle her biri 3 dakika süren ? bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Nyanbo! (Fall 2016)
Uzaydan gelmiş, kedi görünümlü minik şeyler uzaya nasıl döneceklerini araştırırken bir taraftanda gerçek kediler ile oynarlar.
Iyk, çocuklar için sanırım. İzlerken sıkıldım. Özetle her biri 5 dakika süren 26 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Occultic;Nine (Fall 2016)
Blog sahibi NEET çocuk, iri hatlı moe arkadaşı, idol bir kız cır-cır-cır konuşuyorlar. Bu sırada tvde de bir prof konuşuyor. Kadının biri başka bir köşede birilerini lanetliyor. Prof un çalışma odasına uğrayan NEET çocuk onun kesilmiş kafatası ile karşılaşıyor.
Kesilmiş kafatası ilginç gelebilir ama bölüm acayip sıkıcı ve baş ağrıtıcıydı. Çocuğun ve milletin bik bik konuşmasıyla mahvoldum. Daha ilk 5 dk sında kesicektim aslında o kadar kötü. zettai yada diyorum ve... Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Shakunetsu no Takkyuu Musume (Fall 2016)
Masa tenisinde döktüren Hokuto, klüpte birinci olmanın yanı sıra diğer kızların kendisine hayran kalması ile de mutludur. Bir gün okula yeni başlayan korkak görünümlü utangaç Koyori ye yardımcı olur. Sakar ve utangaç görünümlü bu kız masa tenisinde milleti yene yene zirvelere yaklaşır. Diğer kızların ilgisini kaybeden Hokuto başlarda yenilme korkusu ile kasar lakin sonra kendisini toparlar. Maç sırasında Hokuto, raketi eline ilk aldığı zamanlardaki gibi heyecanlanır mutlu olur. Artık Koyori gibi düşünmektedir. Kazanmak kaybetmek değil eğlenmek önemlidir.
Aslında Hokuto nun populerliği kaybetme korkusu ile kaçması sonra kendisini toparlaması filan iyiydi. Ama klasik kız animesi diye düşünüyorum. Ayrıca izlerken sıkıldım. Demekki konu ve karakter ii olsa da işleniş ii değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Soushin Shoujo Matoi (Fall 2016)
Yaratıklar karşısında öldürülen bir grup asker akabinde ortama gelen sarışın kız, mahou vari kıyafetine bürünerek asayişi sağlar. Diğer taraftan bir temple da, yaratık tarafından ele geçirilen bir adam ona buna saldırmaktadır. Ortamda bulunan iki kızdan biri kazayla mahou vari dövüşçüye dönüşür ve yadaaaaaaaaa diye bağırırken kazayla yaratığı yener.
Seri başındaki asker çizimlerini beğendim. Tam devam edicem derken mahou vari kıyafetli moe kız konsepti olaya dahil oldu ve buz gibi soğudum. İyi bir anime olabilir ama tarzım değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Stella no Mahou (Fall 2016)
High School un ilk günü iki kız arkadaş klüp tanıtımlarını gezerler. Hevesli olduğu bir hobisi bulunmayan Honda, kendi oyunlarını yapan klüpten etkilenir ve katılır. İlk işi yeni oyun için kapak çizmektir.
Klüp başkanının kaba davranışlarına ve ölü balık gözlerine anlam veremedim. Kötü bir animeye benzemiyor ama beni yakalayamadı. Klasik kız arkadaşlıkları, değişmeye çalışan, bir hobi konusunda azim gösteren 5 adet kız, hayaller, rüyalar filan galiba. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



To Be Hero (Fall 2016)
Birgün wc içine düşen yakışıklı Ossan, tipsizleşmiş ve şişmanlamış olarak geri döner. Kızı tanımadığı bu adamı sapık sanıp bir güssel benzetir ve kapı önüne koyar. Hero güçleri olduğunu bilen adam da uzaydan gelen yaratıkları bir güssel benzetir.
Bikbikbik konuşmalar başımı ağrıttı. Espirileri çizimleri sevmedim. Özetle her biri 11 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Touken Ranbu: Hanamaru (Fall 2016)
Shinsengumi üyelerine ait kılıçlar, vücut bulmuş bir arada yaşamaktadır. Bu tatlı, yakışıklı, güssel ve sexy erkekler bazen görev için bir başka boyuta geçmekte (veya kendileri bir başka boyuttalar, dünyaya geçiyolar, veya zamanda geriye gidiyolar) ve karşılaştıkları yaratıklarla tarihi bozmadan (hmm demekki geçmişe gidiyorlar) dövüşmektedirler. Seri Hijikata'nın kılıçları akıllı sexy "Kashuu Kiyomitsu" ve moe görünümlü erkek "Yamatonokami Yasusada" çevresinde döner.
Seri rengarenk çizilmiş birbirinden farklı bir sürü erkeki tanıtarak başladı. Komik öğelerle bezenmiş bence hafif BL bir seri. Shinsengumi içerikli olmasına rağmen çizimleri esprileri işlenişi sevmedim. Konu da beni yakalamadı. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Udon no Kuni no Kiniro Kemari (Fall 2016)
Zamanında baba mesleğini devralmak istemeyip Tokyo ya giden Souta, babasının ölümü üzerine geri dönüp Udon restorantını temizlemeye girişir. Bu arada ufak bir çocuk bulur. Çocuk aslında bir Tanuki'dir. Ona Poko adını veren ve sorumluluk almaya başlayan Souta'nın hayatı keyifli bir hale gelir ve restoranı satma konusundaki fikri değişir.
Çocuklu, hafif tatlı, hafif dramlı bir anime. Çocuklu biri olsam onu kucağıma alır izlerdim ama gayet bekarım ve vaktim kıymetli. Seri beni bağlayabilecek kadar ilgimi çekmedi. not my style. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



WWW.Working!! (Fall 2016)
Manyak ailesinin iflas etmesi ile part time çalışmak zorunda kalan çocuk, öyle şanssızdır ki yeni iş yerindeki tipler de bir gariptir.
Birbirinden bağımsız espirilerin havada uçtuğu, başta keyifli ama sonra kabak tadı veren bir anime idi. Çocuğun en kötü şeylere bile sürekli gülen manyak ailesi iyiydi. İş yerinde hayali konuklara yer gösteren kız ve süper zeki lakin çalışma konusunda tember anne de iyi. Ama salak herşeye cırlayan kız kötü. Bir süre sonra espirilere gülmeye değil sıkılmaya başladım. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



ViVid Strike! (Fall 2016)
Yetimhane arkadaşı Rinne ile kaçan ve onu kötü insanlardan korumak için yeri gelince dayak yiyen Fuuka, Rinne nin evlat edinilmesi, martial art öğrenip güçlenmesi, artık korunmaya ihtiyaç duymaması üzerine bir köşede ağlayıp daha güçlü olmaya ant içer. Aradan yıllar geçer. Fuuka, çeteyle yaptığı bir dövüş sonrası Einhald isimli bir kızla tanışıp martial art öğrenilen bir yerde işe başlar. Yeni amacı 15 yaş altı turnuvalara hazırlanan kızlarla beraber güçlenmek ve Rinne nin karşısına o şekilde çıkabilmektir.
Güçlenmek için dövüşen kızlar, klasik rengarenk çizimler, kızlar arası arkadaşlık, sports anime gibi değil, konu beni yakalamadı. Birisi önerirse bakıcam artık. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Hiç yorum yok: