Pazar, Ocak 08, 2017

Fune wo Amu (Fall 2016)

Çok okumasına çok bilmesine rağmen utangaç kişiliği yüzünden hislerini dile getiremeyen Majime, rastlantı sonucu aynı yayınevinin farklı bir departmanında çalışan Nishioka ile tanışır. O sıralarda Nishioka, görev aldığı sözlük departmanı, yeni bebekleri "The Great Passage" için çalışmakta, Araki sensei ise part time devam edeceği için, yeni birini aramaktadır. Majime, bunun için biçilmiş kaftan gibidir. Gerçekten de çocuk elinden geleni yapar. Bu aşamada ev sahibinin akrabasına aşık olup hislerini ifade etmek için kasar.

Mode: KYAAAAA! Bayıldım. İşte sevdiğim style anime. Tatlı çizimler, sessiz sakin sokaklar, tabiat, arka fonda hoş bir müzik, gittiğim gördüğüm yaşadığım Japonya. Majime'yı çok sevdim, o kambur haliyle düşünceli düşünceli yürüdüğü zamanlar, gözlüğünü silerken ki o bakışlar, kıza mektup vermek için beklemesi, kızdan cevam gelecek diye beklemesi beni benden aldı. İçim o güssel duygu -aşk- ile titredi. Süpperdi. ps: Canım benim yaa adamı kucaklayıp şefkat kusasım var o derece... 
_ 4. bölümdeki gözlük silmesi sahnesinde kız aşık oldu bence. ps: bende aşık oldum bu arada:-) 
_ son bölümde üzücü haberi alan Nishioka'nın zırlamak yerine, herkesin eşek gibi çaba sarfettiği iş için kendisini toparlayıp yoluna devam etmesine hasta oldum. 

Özetle seri acayip karakterli karakterlerle dolu. Kesinlikle tavsiye ederims. Ah bu arada action, yok, komedi değil, deli dolu arıza aşlar yok. Sadece sevgi saygı çaba ve gerçek var.

Tag: The Great Passage
Type: TV
Episodes: 11
Duration: 22 min.
Cast: Majime, Mitsuya(Sakurai, Takahiro); Nishioka, Masashi(Kamiya, Hiroshi);
myanimelist.net detail