Pazar, Ocak 08, 2017

Natsume Yuujinchou (Summer 2008)

Küçüklüğünden beri Youkai leri gören, işte bu nedenle çevresindekiler tarafından garip bulunan Natsume, bir gün ormanda yanlışlıkla bir büyüyü bozar ve Madara isimli kedi görünümlü youkai nin serbest kalmasını sağlar. Sonrasında büyükannesi Reiko'nun da youkai ileri görüdüğünü, bu nedenle dışlandığını, insanları sevmediğini youkai lerle arkadaş olduğunu öğrenir. Kız youkai lere meydan okumuş, yenince de isimlerini defterine yazmıştır. Defteri bulan Natsume, tek tek sayfaları kopararak youkai leri serbest bırakır. Bu aşamada onların hikayelerini dinler ve bir çoğu ile arkadaş olur.

_ Natori, Shuuichi de youkai leri görmekte, kendisine hizmet edenlerle birlike bunu bir iş olarak yapmaktadır.
_ Tanuma, Kaname tam olarak görememekte ama bulanık olarak görmekte veya sezmektedir.
_ Youki ler hep yalnızlar.
_ Kabul etmek gerekirki Madara ile Natsume fazla hızlı kanki oldular. İşleniş çok ii değil.

Serinin her bölümü farklı bir hikaye. Her birinde bir youkai nin olayını anlatıyor. Tarzı bana Mushashi yi anımsattı. Onun kadar iyi değil ama sakin bir gidişatı var. Natsume nin sınıf arkadaşlarına davranış şeklini öküzce buldum bu arada. Natsume öküz ama karşısındakiler neden ona hala bu kadar anlayışlı veya iyi davranıyor anlamadım. İşleniş çok iyi değil yani. Bazı bölümlerinde çok hislendiğim seriye aman aman bayılmadım ama sevdim. İkinci sezonuna da da bakıyor olacağıms.

Tag: Natsume's Book of Friends
Type: TV
Episodes: 13
Duration: 24 min.
Cast: Natsume, Takashi(Kamiya, Hiroshi); Madara(Inoue, Kazuhiko);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: