Pazar, Ocak 08, 2017

Yuri!!! on Ice (Fall 2016)

Çocukluğundan beri Victor hayranı olan Yuri, yine yenildiği bir maç sonrası memleketine dönmüş kayaraken, arkadaşının kızları onu video ya çekip youtube da paylaşır. Bu izleyen Victor, ertesi gün soluğu Japonya da alır ve çocuğa yeni koçun benim der. Rusyada bıraktığı fevri Yuri ise olaya çok bozulmuştur. Hırs yapmıştır. Bu iki Yuri ve diğer 4 genç daha arıza modda Grand Prix için  hazırlanmaya başlarlar.

OMG! Harikaydı. Öhöm, BL seviyosanız kaçırmayın derim çünkü seri spor animelerinden bir tık daha ilerde. Öncelikle Victor a aşık oldum. Çok tatlı çok harika çok düşünceli, çok harika demişmiydim. İzlerken çok büyük keyif aldığım seriyi arşivliyorums. Seri beni çok güldürdü, karşılaşmaları izlerken heyecanlandırdı. Rus Yuri yi de acayip karizma buldum bu arada. Özetle devamı olmasını istiyor ve bekliyorum. ps: Yuri, Yuzuru HANYU mu acaba? hmmm olabilir.

Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
Cast: Katsuki, Yuuri(Toyonaga, Toshiyuki); Nikiforov, Victor(Suwabe, Junichi); Plisetsky, Yuri(Uchiyama, Kouki);
myanimelist.net detail