Pazar, Şubat 26, 2017

Nanbaka (Fall 2016)

Manga ve oyun manyağı Nico, yemek yemeğe bayılan Rock, çapkın Uno ve çaktırmasa da arkadaşlarını çok seven Juugo aynı hapisanenin 13 numaralı koğuşunda Hajime isimli gardiyanın altında yaşamaktadırlar. Bunlar arasıra eğlence olsun diye kaçmaya çalışıp Hajime'den dayak yiyip geri otururlar.

_ Momoko, temizlik yapan Hajime'yi izliyor. hahahahha
_ 4 itibariyle bir yarışma başladı. ben de sıkılmaya başladım. Konsepti komedi olması gerken seride dram kokulu uzun konuşmalar dinliyorum. Püff. (4-9 arası çok sıkıldım.)
_ Neymiş, sinirlenince Juugo nun bileklerindeki demirler kılıca dönüşüyor ve herkesi kesiyormuş. Juugo, kendisine bunu yapan yara izli adamı arıyormuş. blah blah
_ Nico, on numara copy cat miş. Dövüşleri kopyalayarak kazanıyor.
_ Yarışma sonunda Juugo yu iyi bir benzettiği için 3 gün uzaklaştırma alan Hajime, geri dönünce espri yapmış birini pataklamış Momoko 'yu görüyor. Kız kanlar içinde smile deyip gülüyor lakin bu dışarıya arıza modda yansıdığı için Hajime korkup ortamdan kaçıyor. hahahahah. Süpper ötesi komik bölümdü (Ep:10).
_ Ateşli çocuk Musashi, Elf isimli bir çocuğun kaldırması ile "Man with the Scar" ın test objesi olmuş. İşte bu Elf, Juugo'nun karşısına çıkıp yeni test objeleri lazım, arkadaşlarını mı alsam acaba deyip uzaklaşıyor. Bakalım ikinci sezonda neler oluceeekkkkk?! pöh!

İlk bölümleri izlerken çok eğlendim. Baş gardiyan Momoko'nun Hajmeye olan aşkını ifade edemeyişi, onu aşka izlerken çevreye nefret ediyormuş izlenimi vermesi acayip iyiydi. Ama sonra sıkılmaya başladım. Komik olmasını beklediğim seri ara sıra yüzüme su serpen onun dışında bunaltan bir şeye dönüştü. Yazarın çizerin kişilik bunalı mı var veya kafası çok karışmış sanırım. Özetle devamı var, ama bakmıcam.

Tag: Nambaka, Numbaka, The Numbers
Type: TV
Episodes: 13
Duration: 23 min.
Cast: Juugo(Uemura, Yuto); Sugoroku, Hajime(Seki, Tomokazu);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: