Pazar, Şubat 05, 2017

Sex and the City

Season 1 
1. konu; erkek gibi takılma. kadının doğasında güçlü ve iyi olana "bağlanma isteği" var. istediği kadar gaza ya da hormana gelip özgür takılıcam desin, geçici bir heves, sonuç ise üzücü. en iyisi rolleri karıştırmamak  derims. ah, bu arada Big ile Carrie tanışıyorlar.

2. Carrie'nin buz gibi havada üstüne kürk altına açık ayakkabı giymesine hastayım. Womanizer and modelizer Big, karizması ile uww dedirterek cafe ye gelip Carrie yi selamlıyor. Aşkım Samantha, herkes birşeylerden şikayet ederken bedeniyle barışık olduğunu söylüyor. Hastasıyım:-)

3. hala bekar oldukları için paso evlilerin acımasına veya toplumun hor gözle bakmasına, her teklife açıkmış gibi yaklaşılmasına, lezbiyen sanılmasına değinilmiş. cidden, adam gibi adama henüz rast gelmediğim için evlenmeyi seçmemiş olmamı anlamayan çok. onlara göre ben talep görmemişim. hahhhaha

4. genç adamlar ve genç yaşantıları. yani oturmamış ev iş para düzenleri. bu sahnelerde Big, Carrie ye asker arkadaşı gibi muamele ediyor biraz. Ama Carrie tavrını güssel sergiliyor. Sonuç buluşacaklar. dam, what I've been so cool if I hadnt looked back!! :-) Big in mimikleri cidden çok karizma.

5. para = güç, sex = güç. ikisinin değiştokuşu.

6. Carrie naked dress giyerek, ki cidden sexy, Big ile buluşuyor. Çıkmaya başlıyorlar lakin gidilen mekan hep arka sokak restorantları gibi. Carrie orada çıktığı kişi yüzünden utanan bir arkadaşına rastlayınca bozuluyor. İçip içip Big in evine gidiyor bağırıp çağırıyor, etrafa alkol döküyor filan. Big sabırlı adam, alttan alıyor, hatta Carrie nin dengesizliği bir erkek olarak ona eğlenceli gelmiş bile olabilir. Keza ben manyak bu karı deyip anında bırakırdım. Tepki gösterip tavır sergilemek elbette gerekli ama doğru formlarda please. 30 yaşlarda içip içip kapılara dayanarak değil.

7. başka kadınlarla görüşmeye devam eden Big, o sakin aldırmaz havasıyla tepki gösteren Carrie ye sanki büyütüyor ve saçmalıyor gibi davranıyor. Carrie ise cidden olgun gibi değil şımarık bir kız çocuğu gibi davranıyor. Bu durumda adamın onu ciddiye almayıp eğlenceli bir oyuncak gibi davranması kaçınılmaz zaten. hmm bence Carrie haklıyken tavrı yüzünden haksız duruma düşüyor.

8. kaşınan Carrie /yada muhabirliği tutan diyelim/ Big'in eski karısı ile saçma bir bahane oluşturup görüşüyor. Adamın geçmişine taktı şimdide. Geçmişi karıştırmak tehlikeli, hem adama hatırlatmak hemde kafada yeni yeni ve kesinlikle gereksiz soru işaretleri yaratmak, cidden tehlikeli.

9. big bir daha evlenmeyi düşünmediğini söylüyor. Ok, zor bir durum. Sevdiğiniz bir erkek bunu söylerse ne yaparsınız? Fikri değişebilir deyip devam mı? Sonuçta adamın yaptığı da saçma. Büyük konuşmuş. Diğer taraftan erkek oyuncağı ile evlenmek ister mi?! Onu çok sever, onun hastasıdır, bağımlısıdır, ama evlenmek ister mi?!

10. toplanıp baby shower a gidiyorlar. Iyyk. Böyle bir event a gitmem için kişi cidden çok sık görüştüğüm artı çok sevdiğim birisi olmalı.

11. Carrie nin osurması. hahaha cidden koptum. Carrie Big i cidden Big görüyor ve başından beri kafasında ben bu adama layık değilim, mükemmel değilim gibi sendromlar var. hmm adam modellerle çıkıyordu, ondan olabilir. Big ona tek kelime etmemesine rağmen kadın kendini sürekli ezik görüyor ve mükemmel değilim ben diye adama cırlıyor. Beklentisi ne?! Adamın onu artı bir pohpohlayarak mükemmel olduğuna inandırması mı?! Big in sabrına tavrına cidden hastayım. Ama bir de olaya onun tarafından bakayım. Biraz fazla sabır gösteriyor.

12. Carrie, Big'in annesi ile zorla tanışıyor. Adam benim kafamda bir plan var ona göre hareket etmek istiyorum demesine rağmen, sabır göstermeyip harekete geçiyor. Adama bozuluyor ama kendi yaptığına ne demeli. Adam ona danışmadan plan yaptı ok, kendi de adamın hayır demesine rağmen üçkağıt yapıp anne ile tanıştı. Tatil öncesi tehlikeli soruyu soruyor, O ben miyim?!. Carrie gibi bir karakterin Big den onay istemesinin nedeni (ki ilerki karelerde evlilik konusunda kustuğuna panik atak geçirdiğine değiniliyor) mükemmel adamın onayı ile kendini mükemmel hissetmesi. Anne ile tanıştırılmaya değer hissetmesi. Kadın kendini değerli hissetmek için cidden değerli birinin onayına gerek duyuyor. İşte onun için, iyi hissetmek için Big e muhtaç. Ayrılıyorlar.



Season 2 
1. Big'e blöf yapıp ayrılan Carrie, adamı görünce dağılır. Dengesiz. Yanındaki adama da öküz gibi davranır. Hmmm başkasına hödük gibi davranabiliyor ama kendine prenses muamelesi istiyor. Bu nasıl bir egodur yahu.

2. Carrie doğum günü. Big geliyor ve arkadaş olmuşlar gibi konuşuyorlar. Mirranda, iş üzerindeyken konuşan adama aha hı hı diye karşılıklar veriyor. hahaahah, Miranda nın hastasıyım, benim gibi maksatçı:-)

3. İyice manyaklaklaşan, pardon içindeki manyak kadını ortaya çıkarak Carrie, gözlüklü bir adamla çıkmaya başlıyor. Adamın freak olduğunu ispatlamak için evini altüst ederken yakalanıp freak damgası yiyor.

4. Photo çekimlerine sorumsuzluğu yüzünden geç kalan Carrie, Single & Fabulous? şeklinde kafalarda koru işareti oluşturur. Fabulous olduğunu ispatlamak için tozutur da tozutur.

5. Yalnız olduğu için panik atak geçiren Miranda ve katıldığı bir cenazeden etkilenen Carrie. Ne kadar varktimiz kaldı ki diye Big i arayan Carrie onunla eğlenceli eğlenceli bowling oynar. Barıştılar.

6. Carrie, Big ile barıştıklarını kızlara söyledi.

7. Bir düğünde Carrie şiir okuyor. Big ise o sırada gelen bir telefona bakmak için dışarı çıkıyor. Carrie yanımda duracak birine ihtiyacım var deyince cake alıp eve gidiyorlar. Big, Carrie için önem taşıyan şeylerin farkında değil. Hmmm Carrie kendi için önem taşıyan şeylerin farkında mı? Bunları vurguluyor mu?

8. İşte beklenen an. Miranda ve Steve tanışıyorlar. Miranda patern ini bozuyor ve yağmur altında yürüyen Steve durdurarak ilişkiyi başlatıyor. Çok romantik.

9. Tek başına kuruduğu ve memnun olduğu yaşam düzeni bozulan Miranda, Steve e cırlıyor ve tartışıyorlar. Ama Steve ona Blue Moon gösterince barışıyorlar. Hmmm yaşam düzenim bozulursa ben de sinirli biri olurum. O nedenle yaşam düzenimi bozmamalı, hatta daha fazla sarılmalıyım. Oh, bu arada Big yanından geçen kadınları alenen süzüyor. Carrie akşam vakti Big i yumrukladı. Oturma odasına geçen adama buz getirip sularını suratına damlattığı sahne komikti. Bu arada, Carrie bu konuda haklı ama nasıl tepki vereceğini bilmiyor. Cidden, her şey harika iken ve karşı taraf sakin dingin -hatalı- birşey yapıyorken, tepki verdiğinizde, ortamı bozan hatalı olan birden siz oluyorsunuz. Ne olmalı, ne yapılmalı?!

10. I love you dediği Big den yanıt alamayınca gittikleri party de bayağılaşan Carrie, istediği cümleyi telefonda duydu. Carrie nin partide başka bir adamla resmen kırıştırması sonra dağıtması yine sinir bozucuydu. Ergen modlar. Big in sabrını ve aklı başında davranış şeklini yaşına veriyorum. Bu arada seri de Carrie nin yaşına uygun olmayan fevriliği göze batmışki, Big ona kid demeye başladı. Seyirci gözünde petit kadının şımarıklığı sevimli hale getirildi. Big ise yaşlı, işte ondan sabırlı ve sabırlı olması gereken kişi, gibi. Puf! Sevmediğim bir strateji.

11. Carrie Big in evinde ufakta olsa eşyalarını bırakmaya başladı. Kızlara 2 numara konusunda gelişme kaydettiğini de söyledi. ahhahaha cidden o konuda bende çok tutucuuyum:-) Diğer taraftan Charlotte, gay straight bir erkekle çıkmaya başladı. Uww bu erkekler erkekler ama iş yapış ve sorun çözüş şekline bakınca gay lar. Beceriksiz korkak kadın arkasına saklanan.

12. Evet Carrie iyice manyadı. İş için bir süreliğine (1 sene gibi) Parise gideceğini söyleyen Big e resmen saldırdı. Ben de gelirim diyen kadına, Big kendin için gel benim için artı bir fedakarlık yapma dedi ve Carrie elindeki hamburgerleri adama fırlattı. Ay, izlerken ben gerildim. Gece yarısi Big geliyor ama ertesi sabah ayrılmış oluyorlar.

13. Terapiye başlayan Carrie, Jon Bon Jovi ile (OMG) takılıyor. Ve sürekli hatalı adamları seçmekle ilgili terapistten tokat gibi eleştiri alıyor. Salak terapiste düzelmek için gibip para veriyor, sonrada öğretmeni sevmeyen öğrenci gibi şikayet ediyor.

14. Kızlar ilişki patern lerini değiştirmek için yapmıcakları şeyleri yapıyorlar. Miranda hiçbirşeyden memnun olmayan adamla çıkıyor mesela.

15. Miranda şımarık erkek çocuklu biriyle çıkacak oluyor. Sadece erkek çocuklu olsa iyi , ama başında şımarık varsa cık cık. Bu arada dizide Carrie den daha fazla sevmediğim biri var Charlotte. O cırtlak çok bilmiş konuşması ile ukala ve şımarık modda konuşmuyor mu?! Canım tatlım Samantha ya çok kaba davrandı bu bölümde.

16. Carrie alkol bağımlısı bir adamın yeni bağımlılığı oluyor. Bu bölümler artık izleyicinin kafasına Carrie karakterinin idol olarak, hep istenilen sevilen, sexy, başarılı, zeki, çılgın eğlenceli kadın imajı olarak kazınmaya çalışıldığı bölümler. Charlotte sevgilisi uyuya kalınca workshop alıyor. ahahhah ıyykk bir sahneydi cidden. Zavallı Miranda.

17. Paris e giden Big i terkeden Carrie, bir sahil partisinde adamı ve yanındaki genç güssel kadını görünce panik atak geçiriyor. Adamı görünce yanına gidip hesap soruyo salak, Paris ten döndün de neden aramadın filan. Ulan neden arasın?! Tam öküz kadın ya. Big de sadece dizilerde olabilecek şekilde özür dileyip açıklamalara girişiyor.

18. Kendisine görünce kaçan Miranda'nın evine giden Steve ona arkadaşlık teklif ediyor. Miranda nın Steve i görünce bir ağlama sahnesi var çok çok tatlı. Hızını alamayan Carrie Big i arayıp arkadaş olalım yemek yiyelim diyor. Mekanda da genç kızdan bahsetmek istiyor. Olayın ciddi olduğunu öğrenince fevrileşen Carrie yine Big i rezil edip gidiyor. Ay, ortamda nasıl hareket edeceğini bilemeyen ergen tip. Nişan sonrası Big i görünce ona "Your girl is lovely Hubbell" (The Way We Were filminden) diyerek takılıyo. Kendi çok süpper, diğer kız normal ve ezik ya. Big'e mutluluk dileyip yoluna gidiyor. Diğer taraftan Samantha, too too big ile çıkıyor hahhahha
Samantha: "I've never been able to be friends with any man. Why would I? Women are for friendships, men are for fucking."
ben: ahahahahah



Season 3
1. Gözlerinden tedavi olan Miranda, tatlı Steve'den destek alır. Carrie, politikacı adamla tanışırken Samantha itfayeci ile takılır. Soru: Kadınlar içgüdüsel olarak kurtarılmayı mı bekliyor?! hmmm.

2. Carrie, politikacının wc ile ilgili fantazisine uyum sağlamayı düşüne dursun, adam bunu sex hakkında yazılar yazıyorsun diye bırakır. Charlotte ise evleneceği adamı bulmak için parti verir.

3. Big'in evlendiğini gazeteden öğrenen Carrie ağlar ve hava atmak için Big'in yeni eşinin de bulunacağı bir partiye gider. Kıza rastgelmez ama arkasından salak diyerek dalga geçer. (kız gelemediği için özür notu yazmış, notta imla hatası yapmış, Carrie keyiften dörtköşe oluyor, ezik) Miranda, yeni hizmetçisine alışmaya çalışır.

4. Miranda, yanına taşınmak isteyen Steve'i kovalar. (you here all the time olayı, ıykk) Barıştıklarında yere sos döken Miranda yine tatlı tatlı ağlar. Bayılıyorum bu ikisine. Genç biri ile takılan Carrie, kız ile öpüşür. Samantha; "I'm a try-sexual. I'll try anything once." hahahahahha.

5. Carrie, arkadaşı Stanford Blatch sayesinde Aidan ile tanışır. Adam sigaradan hoşlanmadığını söyleyince sözüm ona sigarayı bırakır. Carrie nin sigaraya olan bağımlılığı iğrenç. Yere düşmüş şeyi kırıp içmeler filan. 34 yaşındasın kadın. Miranda saçma da olsa basketbol olayında Steve'i destekler. Charlotte öpüşemeyen bir adamla çıkar, ıyyykk.

6. Samantha yeni evine taşınır. Aidan değer verdiği için Carrie ile bir süre yatmaz.

7. Carrie ye rahat batar. Aidan ile problemsiz giden ilişkisi morelini bozar ve kaşınmaya başlar. Hatırlarsanız kendisi Big ile paso sorunlar yaşayan bir drama queen di. Şimdi problem olmaması onu rahatsız etti. Aidan a neden evlenmedin, senin gibi mükemmel biri evlenmedi ise vardır bir nedeni gibi sinir bozucu kaba sorular sorup durur. Operada Big'i görünce kaçan Carrie, ihtiyacı olan adrenali alıp kendine geldiği için Aidan a ii davranmaya başlar. ps: Aidan in kafasındaki o ters baseball şapkası hiç ama hiç olmamış. Miranda Steve in iç çamaşırlarını yıkar, ıyyykkk.. Charlotte, destek istediği arkadaşının, kendisine aşık olduğu için başka adamlarla tanıştırmadığını öürenince mekandan koşarak uzaklaşır. Yere düşer ve hayatının aşkı "Trey MacDougal" ile tanışır.

8. Charlotte, Trey ile aşk yaşarken, Carrie Big e rastlar. Eve geldiğinde telefonda "seni düşünmeden duramıyorum" mesajını alır. Miranda çocuk, o olmazsa köpek isteyen Steve'den ayrılır. Cidden bu bölümlerde Steve tam bir çocuk gibi. ıyykk.

9. Aidan, Carrie nin evinde bazı şeyleri düzeltirken, kız çalışmak için otele gider. Mobilya fuarında Aidan ile tanışan Big de otele gelir ve asansörde olaya girişirler. Charlotte, Trey' e evlenme teklif eder. Miranda, abuk sabuk yerlerde ev arayan Steve yardım eder, bu sırada evi Steve in kız arkadaşı arar filan. Zor durumlar.

10. Hastalanan Samantha, yalnızım, yalnızız diye ağlar. Carrie Aidan ın köpeğini dolaştırıcam diye çıkıp Big ile konuşur. Sonra köpeği kaybedip New York sokaklarında salak salak koşar, ıslanır filan. Kadın ihtiyacı olan dramı buldu. iğrenç! Carrie, Big ile takıldığını söyleyip eleştirilmek istendiğinde Samantha: "it's not my style" diyerek eleştirmez. Çok seviyorum bu kadını ya. Charlotte, evlilik anlaşması üzerinde kafa yorar.

11. Carrie tam bir pislik olur. Öpüşürken ses çıkarttığı için Aidan a hödük gibi davranır. Big ile otel köşelerinde sürterken Charlotte a yakalanır. Charlotte, "sana göre o kadın silly wife, onu tanımıyorsun bile. böyle birşey nasıl yaparsın" diyerek kızar. Onu hehe diyerek dinleyen Carrie, baktı otellerde olmuyor, Big in evine gider ve wife a yakalanıp kadının dişlerini kaybetmesine neden olur.

12. Dürüst olmaya çalışan pislik Carrie Aidan a olan biteni anlatır ve ayrılırlar. İğrenç ağlama sahneleri, özürler filan. Charlotte, bir gece öncesi cinsel açıdan problemli olduğunu öğrendiği Trey ile evlenir.

13. Carrie, Miranda ve Samantha Los Angeles 'a giderler.

14. LA'de parti filan.

15. Carrie ailesi ile yaşayan birisiyle çıkar. Ot içip, birbirlerini hortupla ıslatıp, tavuk parçaları savaşı yaparlarken anneye yakalanırlar.. Cidden biri bu kadına 34 yaşında olduğunu hatırlatabilir mi?!

16. Bencil Charlotte, tatlı Samantha'ya hep sexten bahsediyorsun diye cırlar. Trey ile iş göremedikleri için kıskançlık had safhada yani.

17. Samantha ufacık bir çocuka hayat dersi verirken :-), Trey yüzünden azgın modda dolaşan Charlotte, bahçivanı öper. Carrie ise arıza modda Big in eski karısını takip edip özür diler. Pislik özür diledikten sonra kadının ne dediğine aldırmaz. O, işini görmüştür. Yürürken Big artık özgür diye düşünür. Ya tam nefretlik kadın ya.

18. Steve ile Aidan a rastlayan Carrie ile Miranda. Big ile görüşücem deyince kavga eden Carrie ile Miranda. Adam öpmesin diye geri çekilirken göle düşen Carrie ile Big: 3. sezon biter.



Season 4
1. 35 yaşına giren Carrie arkadaşları partiye gelemediği için triplere girmez, gece vakti onlarla buluşup cafeye gider. Dönüşte Big onu limuzin içinde balonlarla karşılar.

2. Carrie, modellik yapar. Yatak problemini çözen Charlotte ve Trey taksi dahil heryerde sevişmeye başlarlar. Samantha, kendine olan güveniyle beni gülmekten yerlere yatırarak çırılçıplak poz verip, photo sunu evine asar.

3. Big ile arkadaş modda Jaz barlara giden Carrie Jaz man ile tanışır. Miranda'nın yeni erkek arkadaşı o dişlerini fırçalarken wc yi kullanır. Iykk. Samantha, ressam bir kadınla tanışır.

4. Miranda çikolataya sararken, Carrie hiperaktif ve monolog yaşayan Jaz man ile takılmaya devam eder, gittiği yere kadar.

5. Miranda, Aidan ile ortak kendi barını açan Steve ile karşılaşır. Carrie haberi alınca Aidan ın peşine düşer. Yemin ederim bu kadın sadece heyecan, action arıyor. Hadsiz. Aidan buna normal hatta biraz soğuk davranır. İlişki insanı olmayan Samantha, işe girişmek yerine sürekli konuşan kadın sevgilisinden ayrılır. Charlotte'ın canı, evlilik alışverişine fazla burnunu sokak kayınvaldesi yüzünden sıkılır. Carrie, Aidan 'ın peşine düştüğünden elinde salak bir çiçekle bara gelir. Defalarca planlayarak aldattığı adamı yeniden istemesi;  sırf başarı hissi için diye düşünüyorum.

6. Aidan ın soğuk tavrı sonrası I miss you şeklinde email atan Carrie daha fazla dayanamayarak Miranda dan yardım ister. Steve, Aidan, Miranda ve Carrie buluşurlar. Aidan kalbimi kırdın diye bağırınca koşarak eve giden Carrie, biraz sonra gelip cama taş atan Aidan ı içeri alır. Bu arada çocuklu bir aileyi çok kıskanan haset Charlotte çocuk yapmak için çalışmalara başlar.

7. Aidan ile Carrie yatakta iken Big arayıp call me baby der. Aidan alenen kızmasada tavırları değişir. Carrie, Big i hayatından çıkaramayacağını ama kendisini affetmesini söyler. Wow, büyük bir kumar ve Carrie kazandı. Aidan, onurun ayaklar altında şuan. Charlotte işi bırakacağını söyler ve ağzını açıp tek kelime söylemeyen Miranda yı telefonla arayarak salak salak bağırır. Iyyyk, ne uyuz bir kadın.

8. Bilgisayarı bozulan Carrie, bir önceki bölümde büyük kumarı kazanmış olması ile havalanmış olmalı ki Aidan a resmen kötü ve kaba davranmaya başlar. Miranda annesini kaybeder.

9. Steve hastalık teşisi ile toplarından birini kaybeder. Miranda onun şefkatli bir şekilde çok güssel ilgilenir. Canım benim. Aidan istediği için, topuklu ayakkabılar ile dağ evine giden Carrie, Big in ünlü bir kadına aşık olduğunu öğrenir.

10. Carrie nin daveti üzerine Big dağ evine gelir ve içip içip kendisini terk eden ünlü kadını anlatır. Sabahına da çamurlar içinde Aidan ile kavga eder.. Bu kadarı da fazla. Aidan alttan aldıkça Carrie üstüne gidiyor resmen. Hmmm bakalım Aidan buna ne dicek! hahahahaha modunda.. kötü kadın.
Charlotte ların çocuğu hala olamadı. Miranda Steve için üzülüp onunla birlikte olur.

11. Tatlı Miranda hamile, öküz Charlotte'ın bebeği olma ihtimali çok düşük, öküz Carrie Aidan a hala kaba davranıyor. Erkek evet dememesi gereken birşeye evet dediği için aslında kadının saygısını kaybetti bence. Şuan Carrie nin gözünde, Carrie farkında olmasa bile hiç gibi birşey.

12. Carrie, Aidan ın çantasından yüzük görüp kusar. Ama daha sonra Aidan ın teklifini kabul eder. Miranda, Steve 'e bebeği söyler. Öküz Charlotte, kendi problemli olmasına rağmen kocasından nefret eder gibi ona bağırıp çağırmaktadır. En iyi savunma saldırıdır yapıyor burada. Samantha, patronu ile takılmaya başlar.

13. Samantha, patronunun romantik davranışlarına sex ile karşılık vermeye çalışır ama biryere kadar. Zamanla o da aşık kadınlar arasına katılır. Aidan, Carrie'nin yanına taşınıyor gibi olur. Heryerde eşyaları, kutuları vardır. Buraları çok abartmışlar. Eşyadan evin kapısı açılmıyor yahu...

14. Gece hayatını seven Carrie ye gene rahat batar. Aidan ı evde takılmaya bırakıp gay arkadaşı ile gecelere akar. Öküz Charlotte, kocasından ayrılır.

15. Miranda ile gelinlik denemesine giden Carrie nin cildi kızarar, panik atak geçirir filan. Ay bu kız Big kendisi ile evlenmedi diye cinnet geçirmişti hatırlarsanız. Aidan evlenelim diye ısrar edince ayrılırlar. İyice manyaklaşan Charlotte ise tab dance kursu sırasında herkese salak salak bağırır.

16. Aidan, evi terkeder. Carrie ise evini almak için Big in verdiği seneti yırtıp Charlotte un borç olarak verdiği evlilik yüzüğünü bozdurur. Zamanında evi Aidan satın almıştı. Ayrılınca kıza "ya öde ya çık" gibi kağıtlar bırakmış anladığım kadarıyla.

17. Charlotte ısrarı ile Miranda Baby Shower olayına ok der. Lakin manyak Charlotte, kadın toplantıdayken bile arayıp yok oyuncaklar peluştan ve pembe olsun mu gibi sorular sorar. Miranda yı her zamanki gibi fazla anlayışlı buluyorum bu arada. Carrie ise Vogue da çalışmaya başlayıp yaşlı patronunun asılmasına maruz kalır.

18. New York hayatını artık fazla yorucu bulan Big, Kalifornia - Napa ya taşınır. Miranda'nın dünya tatlısı bir bebeği olur. Doğum sırasında Miranda nın yanında Carrie bulunuyor. İki arkadaşın o zor zamanda birbirine destek olması. Harika sahneydi. Beğendim.



Season 5
1. Aidan ve Napa ya taşınan Big sonrası Carrie, tek başına New York şehriyle çıkmaya başlar. Miranda bebekli yaşama alışmaya çalışır. Aldatılan Samantha, heryere pislik Richard yazmaya başlar. Tabularına yıkmaya çalışan Charlotte, Sailor Party de daha cürettakar davranır. Ama sonra özüne döner.

2. Steve ve annesinin ısrarı ile Miranda bebeği baptist eder. Samantha, Richard ile barışır. Charlotte aşka inanmaya devam ederken, Carrie kitap çıkartma telaşına düşer. ps: ben de hep aşka inandım. hala inanıyorum. harika birşey aşk.

3. Carrie ile Miranda Las Vegas'a otobüsle, Charlotte ve Samantha, Richard ın jeti ile giderler. Sevgilisi olmadığı için bencilliği tutan Carrie, Big ile yemek yerken Miranda yı tınlamadığı günleri unutur ve kızlara hep beraber olalım kız kıza takılalım diye tatlı tatlı (Charlotte gibi öküz öküz değil) baskı yapar. Samantha, Richard ın onu her an yeniden aldatabileceğini düşünmekten yorulur. Adamı terkeder.

4. Carrie kitap haline getirilecek makaleleri arasında seçim yapar. Samantha, Carrie ye kitap kapağı konusunda yardımcı olur. Bu sırada Carrie ye -yakalanır-. Yargılama ile ilgili aralarında minik bir sürtüşme olur. Stanford, yakışıklı bir sevgili yapar, Marcus.

5. Carrie, aynı yayımevinin bir başka yazarı olan Jack Berger ile tanışır ve adamdan hoşlanır. Lakin kitap için verilen bir party de adam kız arkadaşından bahseder. Charlotte, eski kocası Trey in kendisine verdiği evi, eski kayınvaldesinden kurtarmaya çalışır.

6. Ağlayan bebeği yüzünden komşuları ile atışan Miranda, zamanında kendisinin de çocuklu ailelere ne kadar saygısız olduğu gerçeği ile yüzleşir. Charlotte, avukatlar ile görüşmeye başlar. Carrie ise basılan kitabı arkasından bir kadının mimik hareketlerine alınır. Ona göre kadın, Aidan a çok kötü davrandığını düşünmektedir. Lakin aslında bunu düşünen kendisidir. ps: evet pislik, Aidan a çok kötü davrandın. onu kendi kaşarlığını kabul etmek zorunda bıraktın. adamı aldatıp, sonrada o adamı dağ evine davet ettin filan falan. oki adam da çok ezik ama. yine de Carrie nin yaptıkları 4.sezonda yazdığım gibi benin çıldırttı.

7. Avukat Harry, Charlotte e ilanı aşk eder. Kitap turu için Carrie ile Samantha tren yolculuğu yapıp Los Angeles a giderler. Burada Carrie, Big ile görüşür. Lakin adam kitaba takmış, seni bu kadar üzdüm mü gerçekten modlarına girmiştir.

8. Kızlar evlenen gay arkadaşlarının party sine giderler. Carrie burada kız arkadaşından ayrılan Berger ile yeniden karşılaşır.. Harry, yahudi olduğunu ve yahudi bir kızla evlenebileceğini söyler. Charlotte tam da yeni yeni aslında kendisine yakıştırmadığı bu adam ile toplum arasına çıkmaya başlamışı oysa.



Season 6
1. Berger ile flörtleşen Carrie, yol üstünde bebeği olmuş Aidan ı görür. (ps: bence adamı mutlu modda seyirciye gösterme gereksinimi duydular. Çünkü Carrie nin adama yaptıkları intihar ve cinayet nedeni. Seyirci aynı benim gibi rahatsız olmuş olsa gerek) Steve e aşık olduğunu anlayan Miranda, önce adama senin kendi hayatın yok mu diye çıkışır, sonra da hislerini açıklama girişiminde bulunur. Ama adam çoktan Debbie isimli bir kızla çıkmaya başlamış bile. Charlotte, Harry için yahudi olmaya karar verir.

2. Charlotte, jew olmak için eğitimlerden geçerken Samantha hoşlandığı bir garsonla birlikte olur. Carrie ile Berger ın ilk denemeleri çok sessiz ve durgun geçer. Neyseki sonra toparlarlar.

3. Telefon ederek sexy konulara dalan Big i, Carrie sevgilim var diyerek durdurur. Carrie, Berger ın evinde kalıp eski kız arkadaşının hediye ettiği iğrenç kurbağ sesli uyutma cihazı ile tanışır.

4. Carrie Berger ın kitabını okur ve bayılır. Lakin kitapta eleştirdiği bir nokta yüzünden adam küser. Charlotte, ise uğruna jew olduğu adamın, bilmemne ayini sırasında maç izlemesine bozulur ve adamı aşağılar. Ayrılırlar.

5. Garsonla çeşitli oyunlar oynayan ve halinden memnun olan Samantha çocuğun gerçekte bir aktör olduğunu ve part time çalıştığını öğrenir. Çocuğa yardımcı olmaya karar verir. Bunun için oynadığı tiyatroda red carpet etkinliği düzenler. Kitabı satmayan Berger, kitap satışları için iyi bir çek alan Carrie ile atışır. Etkinliğe gitmez.

6. Ara vermek isteyen Berger gider. Melek kalpli Aidan a çeşitli işkenceler çektiren Carrie, bu dengesiz çocuk karşısında gayet sabırlıdır!!! Önce adamdan ayrılmaya karar verir, lakin Berger kapıya pembe karanfillerle dayanınca affeder. Sabah adamın post-it ile veda notu bıraktığını görür. oh olsun :-) Miranda bebek ve iş arasında harap olmaya başladığı için çalışma saatlerini azaltır. Üzgün Charlotte, bir party de Harry ile karşılaşıp ilanı aşk eder. Adam da ise daha iyisi vardır; evlenme teklifi...

7. Kızlar eğlenmeye çıkarlar. Kafa dağıtmaya çalışan Carrie, ot içtiği için polis tarafından yakalanır. Ama bahanesi iyidir. Sevgilisi onu post-it ile bırakmıştır.

8. Harry düğün öncesi Carrie yi bir arkadaşı ile tanıştırır. Iyk! Kaba ve beceriksiz bir jew. Charlotte'ın düğününde binbir aksilik olur ama evlenme işi tamamlanır. Atılan çiçek Miranda nın kafasına çarpar. Bir sonraki gelin o mu olacak acaba?!:-)

9. Miranda yeni zenci komşusu ile tanışır ve adamdan hoşlanır. Carrie pahalı ayakkabılarını bir aradaşının bebek bilmemnesinde kaybeder. Kadın ayakkabı parasını vermediği gibi, böyle boş şeylere para harcadığından kadını aşağılar. ps: valla Carrie nin hobisi ayakkabı, istediğini harcar sanane. sana senede bebek bezine kaç para yatırdın diye soruyor muyuz?! ps: single woman nagging:-)

10. Carrie, mezunlar buluşmasında lisedeki sevgilisi ile karşılaşır. Adam mental olarak hasta olduğundan hastanede yatmaktadır. Stanford, sevgilisi Marcus un eskiden escort olduğunu öğrenip ayrılır. Ama sonra barışırlar.

11. Carrie kalp ameliyatı için şehre gelen Big için endişelenip dakka başı ağlar. Ameliyat başarılı geçer. Akabindeki gece Carrie, sevdiği adam ile gayet güssel ilgilenir. Lakin sabah olunca Big iyileşmiş ve "eski sınırları olan adam" moduna girmiştir. (ps: buna katılmıyorum. Big, Carrie ye ilişkileri içinde gayet iyi davranmıştı. Özgürlükçü olması onu soğuk biri yapmaz, özgürlükçü biri yapar.) Steve, Miranda ile zenciyi yatakta görüp burnunu kırar:-) Smith ile ele ele tutuşmak istemeyen Samantha ayağını zedeler. Çocuk için akapuntur tedavisine başlayan Charlotte ümitlenir.

12. Zenciden I love you kurabiyesi alan Miranda ne yapacağını bilemez. Bebeğinin 1. yaş doğumgününde Steve ile birbirlerine hislerini söyler ve barışırlar. (ps: Çamaşır odasında bakıcı kadına yakalanınca Miranda nın verdiği o şaşkın tepkiye bayıldım. Çok tatlı bir kadın yaaa.)  Bebeğini kaybeden Charlotte, çok üzülür ama Miranda nın bebeği için doğumgününe gelecek kadar güçlüdür. (ps: Aferin.)  Carrie, rus ve yaşlı sanatçı Aleksandr Petrovsky ile tanışır. Kadının şımarık tavırlarına devam edebilmesi için yaşlı kişiler ile çıkması lazım, evet!

13. Charlotte, körlere yardım eden bir gönüllü olmaya çalışırken Steve ile Miranda birlikte yaşamaya başlarlar. Bir partide Samantha, Richard ile karşılaşır ve garsonu - Smith Jerrod- ı bırakıp adamla takılır. Lakin asansörden inince Smith in onu beklediğini görür. Bence ilişkileri sağlamlaşır. Carrie, Petrovsky ile çıkmaya başlar.

14. Tatlım Miranda, Steve evlenelim mi der. Sade bir şekilde evlenirler. (ps: Miranda'nın sevdiğim insanlar önünde sevdiğim adama seni seviyorum demek istiyorum sadece demesine bayıldım. Harika biri.) Göğüslerini yaptırmak isteyen Samantha, kanser olduğunu öğrenir. Arabada Carrie ye memişlerim bir harika diyen Samantha'ya bir kere daha aşık oldum. Kendi ile barışık insanları seviyorum.

15. Miranda ile Steve 4 gün için fazlasıyla sakin bir yere giderler. Bu sırada bebeğe Carrie ve Charlotte bakar.

16. Tüp bebek denemeleri sonuç vermeyince kendisini koşmaya veren Charlotte ın yeni bir köpeği olur.  Kitleden ve hastalıktan kurtulan Samantha, kemoterapiye başladığı için saçları dökülür. Sevgili sevgilisi de kendi saçlarını traşlayıp aşkına manevi destekte bulunur. Steve, bebek, köpek, kedi ve Miranda eve sığamadıkları için taşınma planları yaparlar. Miranda o gördüğü mutlu aile tablosu için Brooklyn e taşınmaya ok der. Carrie duyarsızca "kanser arkadaşım öldü" deyip duran Petrovsky ile kavga eder. Ama sonra barışırlar.

17. Bir sergiye hazırlandığı için acayip yoğun olan Petrovsky, önce Carrie nin arkadaşları ile tanışma partisine geleceğini söyler, sonra işini bölmek istemeyip özürlerini şampanya eşliğine iletir. Mesajı alamayan gerizekalı Carrie, arkadaşlarını toplayıp adamın evine gider. Adam yoğun olduğu için bu beklenmedik sürprize soğuk tepki verir. Carrie, artık biraz daha olgundur. Adamın kafasına hamburger fırlatmaz gidip yanına endişelerini dinler.

18. Petrovsky, sergi için süresiz Parise gidecektir. Carrie ye onunla yaşamasını teklif eder. Zamanında Big, aynı teklifi yapmadığı için /geri zekalı olduğundan/ olayın özünü anlayamamış ve kendini ezik hissederek Big e tavır almış olan Carrie teklifi kabul eder. Buna başta Miranda olmak üzere arkadaşları pek memnun olmazlar. Carrie benim adıma mutlu olun der. ps: Petrovsky, verdiği yemekte Carrie nin arkadaşlarını küçümsüyor sanki. Entel dantel takılan adam.

19. Carrie nin evine uğrayan Charlotte, Big in telefon mesajına rastlar ve adamla buluşurlar. Miranda, adama "kızı kap getir" der. Hala sergi yüzünden yoğun olan Petrovsky, Carrie ile ilgilenemez. Kadın tek başına Parisi gezer tozar, yalnız hisseder. Bu arada Petrovsky'nin kızı da babası gibidir. Birşeyleri sürekli beğenmemeyi seçen, böylece kendini otorite sahibi sanan, sanmaya mecbur eziklerden.

20. Carrie, Pariste kitabını seven bir grup insanla tanışır. Lakin adına düzenlenen partiye, aynı gün açılacak sergisi yüzünden stresli olan Petrovsky nedeniyle gitmez. Akşam otel odasında artık çıldırmış moddadır. Cırlarda cırlar. Aidan a yaptıklarını unutup sadece aşkı arıyorum der pislik kaşar. Sonrada lobiye inip Big ile karşılaşır. New York a geri dönerler. Charlottei çinli bir bebeği evlatlık edinir ve bu karede beni hıçkırıklara boğar. Özetle herkes mutlu.

Creator: Darren Star
Cast: Sarah Jessica Parker(Carrie Bradshaw); Kim Cattrall(Samantha Jones); Kristin Davis(Charlotte York); Cynthia Nixon(Miranda Hobbes); David Eigenberg(Steve Brady); Chris Noth(Mr. Big); John Corbett(Aidan Shaw); Willie Garson(Stanford Blatch); Evan Handler(Harry Goldenblatt); Ron Livingston(Jack Berger);
Country:
Runtime:
imdb detail



Hiç yorum yok: