Pazar, Nisan 09, 2017

Allied (2016)

Parasütle atlayarak bilmene ülkesine giden casus adam, daha önce görmediği ama casus olduğunu bildiği kadın ile buluşur. İkili evli numarası yaparak bir süre etrafta dolanırlar. Vakit gelince işini halleden adam, artık kadına aşık olmuştur bile. Ona, evlenme teklif eder. Çiftin çok ta tatlı bir bebekleri olur. Lakin bir süre sonra adam merkeze çağrılır ve karısının çift taraflı casus olduğunu öğrenir.

_ Brad Pitt in paraşütle atlama sahnesi profesyonel değildi. Paraşütle öyle atlanmaz, havada koşuyor gibi yaparak inersin. hıh! çöle paraşütle atlama uzmanıyım ya ordan biliyorum:-)
_ Brad Pitt in durumu kardeşine söylemesi acayip amatörceydi. Casusluk yapan ve önemli görevlerde yer almış bir adamın daha aklı başında davranmasını beklerdim. Keza kadın, kızkardeşin davranışlarından bir terslik olduğunu anladı.
_ Yine Brad Pitt in görev sırasında rolüne uyum sağlamada zorlanması bir ilginçti. Ne yani, kaç yaşındaki adamın ilk casusluk deneyimi mi? Kadın döktürüyo, bizimki taze gelin gibi napıcağını bilemiyo.
_ Kızkardeşin -özellikle- lezbiyen yapılması çok gereksiz bir ekleme bence. Her filmide illa bir zenci olmak zorunda kuralına, artık her film de illa gay bir çift olmak zorıunda yasası da eklendi sanırım.
Ok, olsun da bu filmde cidden gereksiz ve saçma bir ekleme olmuş. Rica ederim, Magdalene çamaşırhaneleri işletmiş bir ülkede lezbiyen çiftler o kadar da rahat ortalıkta dolaşamaz bence.
_ "The Dark Knight Rises" filmindeki iğrenç ölüm sahnesi nedeniyle sevmediğim Marion Cotillard, bu filmde döktürmüş resmen. Çok güssel bir kadın olmuş. Tam bir kadın olmuş. Tebrikler.
_ Brad Pitt oyunculuğu sırasında aşık adam nasıl bakar bakış ve mimiklerini çok iyi yapıyor. O nedenle şaşırmadım. Oyunculuk her zamanki gibi iyi.
_ Evet, film sırasında hüngür hüngür ben de ağladım. Cidden zor durumlar. Lakin kadının yerinde olsam eşimden birşey saklamazdım. Ölüyorsakta yaşıyorsakta beraber! Dicem de anne kafası nassı bir kafa bilmiyorum. O nedenle susuyorum.

Özetle dram olmasına rağmen filmi beğendim. Hem de çok beğendim. Arşivliyorum.

Director: Robert Zemeckis
Cast: Brad Pitt(Max Vatan); Marion Cotillard(Marianne Beausejour);
Country: UK, USA
Runtime: 124 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: