Cumartesi, Nisan 22, 2017

Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen (Winter 2017)

Rin, yaşanan olaylardan sonra soğuk davranmaya başlayan sınıf arkadaşları ile birlikte Kyoto ya gider. Zamanında güçlü bir demon ı yaşama döndürebilecek left eye ve right eye ın korunduğu temple da görev yapan "Toudou, Saburouta", iyi niyetli ama saf bir temple çalışanını kandırarak gözleri ele geçirmiştir. Dahası bir de gider o güçlü demon ı uyandırır. Temple dan sorumlu rahip yaralanınca görevi devir alan oğlu "Suguro, Ryuuji" kyotoyu bu demondan koruruken, onu da Rin korur. Başka bir yerde Toudou ile Yukio ve yiğit Juuzou dövüşmektedir. Olacaklardan korktuğu için kılıç kullanamayan Rin sonunda kendi ile yüzleşir ve günü kurtarır.

_ Rin in mavi alevi yakmıyormuş meğer. Hiç mi yakmıyor. Yoksa kontrol edebildiği süre içinde mi yakmıyor. Onu anlayamadım. şuan için sadece demon vari şeyleri yok ettiğini biliyoruz.
_ Rin ile Yukio nun babası "Fujimoto, Shirou" karizma bir adammış. Ek olarak sesi bir harika.
_ Hatırlamıyorum ama Rin "Moriyama, Shiemi" den hoşlanıyor sanırım. Son bölümde kızın karşısında kızarıp bozarmasına koptum. Tatlı çocuk.
_ 6. bölümde Toudou, rahibin boğazına bıçak sokup, familiar olan Karura isimli ateşten kuşu tutup yiyor. Yuh! dedim yani. Brütal ve iyi.
_ Çizimleri çok sevdim. Özellikle Rin in boynu kalın erkeksi çizilmiş. Hoşuma gitti.
_ Bence Yukio nun mavi alevleri Rin in ki gibi değil. Yakıcı.
_ Rin in seslendirilmesine de, tavrına da tarzına da bayıldım. İyi çocuk. Dürüst çocuk. Cesur çocuk. Aslında daha olgun görünen fevri Yukio ya göre, çok daha -abi- olan bir çocuk. Aferin.
_ Zamanında "Fujimoto, Shirou" temple a  gelip kılıç çalmak istemiş. Bununla gidip satan çocuğu öldürücem demiş. Hazır gelmişken temple daki hastalara yardım etmiş. Bunun üzerine rahip ona kılıcı vermiş ve sen çocuk öldüremezsin demiş. Rahip haklıymış.
_ "Kirigakure, Shura" : akıllı, güçlü ve sakin. seviyoruz.
_ Rin in arkadaşlarından "Shima, Renzou" ın akrabalarına bayıldım. Her biri birbirinden çekici. "Shima, Kinzou (Taniyama, Kishou)". Cesur ve fevri. Çok tatlı. Abi "Shima, Juuzou" da aynen. Acayip manly. Bayıldım.

Özet olarak konuyu, işlenişi, çizimleri sevdim. Karakterlere ise başta Rin olmak üzere bayıldım. Devamı olursa ki kesin olacak izliyor olucam. Bu arada Rin, exorcist olmaya ve insan yerine demon yok eden mavi alevlerini bu yolda kullanmaya karar verdi. Sabırsızlıkla yeni maceralarını ve Yukio nun karakterindeki olumlu-olumsuz gelişmeleri görmeyi bekliyorum.

Tag: Blue Exorcist: Kyoto Saga
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24
Cast: Okumura, Rin(Okamoto, Nobuhiko); Okumura, Yukio(Fukuyama, Jun); Fujimoto, Shirou(Hirata, Hiroaki); Shima, Juuzou(Konishi, Katsuyuki);
myanimelist.net detail