Cumartesi, Nisan 22, 2017

Dropped Anime List (2017 Winter)

ACCA: 13-ku Kansatsu-ka (Winter 2017)
Kızkardeşi ile birlikte yaşayan Jean, döneme göre fazlasıyla lüks sayılan sigarasını tüttüre tüttüre bir iş gezisine çıkar ve şirketine zarar getiren bazı adamların yakalanmasına, keskin zekasını kullanarak yardımcı olur.
İzlerken çok sıkıldım. ACCA isimli departmanda geçen sıkıcı sıkıcı iş konuşmaları. Ana karakter çok durgun ve sürekli sigara içmesi acayip kroca. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Gintama. (Winter 2017)
"Sakata, Gintoki" nin sakin ve güleryüzlü görünen hocası aslında ölümsüzmüş ve kötü biriymiş. Kagura, babasının adını duyunca bir gemi dolusu insanlara ilgili mekana gider. Gintama ve "Shimura, Shinpachi" de onu bulmak ve yardımcı olmak için "Katsura, Kotarou" ve "Sakamoto, Tatsuma" ile birlikte arkadan yola düşerler. Yani Kagura nın babası ve yanındakiler sanırım baygın moddaki "Takasugi, Shinsuke" yi kaçırıyolar. Kagura ve "Takasugi, Shinsuke" nin arkadaşı olan yanındakiler, bunları arıyolar. Hoca yani "Yoshida, Shouyou", öldürmek için "Takasugi, Shinsuke" ve yanındakileri arıyo. Gintama ekibi de, hem kıza destek olmak hem de kötü hojayı durdurmak için yola koyuluyor...
Eski Gintamaları full izlemediyseniz benim gibi, seri anlamsız kalıyor. Hızlı konuşmalar, bağrışlar, çağrışlar, %10 başırılı komiklik için çekilen %90 sıkıcı vıdı vıdı.. Daha ilk bölümde sıkıldım yani. Zamanında Gintama yı bu nedenlerle kesmiştim, konsept değişmemiş yani izlememi, devam etmemi gerektirecek bir şey yok. Bu serinin geneli için, esprilerilerine gülmediğim ve izlerken sıkılmaya başladığım için bana hitap etmiyor diyebilirim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Kobayashi-san Chi no Maid Dragon (Winter 2017)
Sarhoşken rastladığı bir dinazora gel benimle yaşa diyen iş kadını Kobayashi, bir sabah kapısını açtığında koca bir dinazor ile karşılaşır. İstediğinde tatlı bir kadın kılığına girebilen dinazorumuz Tooru, teklifi ciddiye almış ve gelmiştir. Sonrasında Kobayashi nin hizmetçisi olur. Eş zamanlı kadına resmen aşıktır.
İzlerken sıkıldım. Hizmetçi kadının, iş kadınına olan aşkı ilgimi çekmedi. Karakterlere bayılmadım. Komik sahneler yok. Çizimler iyi değil. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Youjo Senki (Winter 2017)
Savaş sırasında koca bir düşman bölüğünü neredeyse tek başına alaşa eden çocuk boyutlu Tanya, sözünü dinlemeyen astlarını öldüremeyince ölmelerinin kesin olduğu bir yere sürgüne gönderir. Kalbi kötü Tanya işte tam da bu özellikleri ve büyü gücü yüzünden "Devil of the Rhine" veya monster olarak bilinmektedir.
Diğer adı "Saga of Tanya the Evil" olan seriyi sevmedim. Monster görmek isteyen Monster serisini izlesin bence. İzlerken sıkıldım. Savaş animelerini, içindeki karakterlerin cesaret sadakat gibi özellikleri ilgimi çekerse seviyorum. Bu seride gördüğüm tek şey 3 tanecik adamı yok edicem diye gövde gösterisi yapıp atom bombası kıvamında büyüler patlatan küçük bir kız. Uzun ve sıkıcı general konuşmaları da cabası. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Hiç yorum yok: