Pazar, Nisan 09, 2017

Ghost in the Shell (2017)

Suçlularla kapışan bir örgütte Major olarak görev yapan kızımının beyni insan beyni, vücudu ise sentetiktir. Görev icabı Kuze'yi araştırmaktadır. Kuze, sadece robotları değil insanları da programlayabilen bir hacker dır. Hedefi ise teknolojik araçlar+silahlar yapan bir şirketin çalışanlarını öldürmektir. Dava ilerledikçe Major, aslında kim olduğunu öğrenir.

_ Bunu söyleyeceğimi pek tahmin etmiyordum ama iyiydi. Hatta çok iyiydi.
_ Scarlett Johansson harika iş çıkarmış. Elinden geleni yapmış. Teşekkürler. Boy kısa, vücut hatları Motoko ya göre biraz daha yuvarlar ama rahatsız etmedi. Esneklik on numara. Saç, baş, cilt, tip olmuş. Bayıldım.
_ Film görsel olarak gayet iyiydi. 1995 yapımı animenin 2017 de sinemaya uyarlanışı. Teknoloji anca yetebildi, evet! 
_ Scarlett in örümcekle kapıştığı sahneyi özellikle bekliyordum. Çok iyi çekilmiş. Beğendim.
_ Takeshi Kitano'ın japonca konuşması ayrıca hoşuma gitti. Bence mangaya animeye olan saygıda kusur etmemişler. teşekkürler.

Özetle filmi izlerken -a çizgifilm mi izliyorsun- diyen süper zekalı insanlar geldi aklıma ve bir kere daha gülümsedim. Anime izlediğim için, böyle bir dünyada olduğum için, böyle bir dünyada olmayı seçtiğim için çok mutluyum. Ve not, çevrenizde bunu anlayamayan ve eleştiren birileri varsa hiç kasmayın, asla anlamıcaklar. Hehe deyip geçin. Anime dünyasında olmayı herkes haketmiyor zaten. Film çıkışı kalabalık caddelerde yürürken hala deli etki altındaydım ve kendimi Neo sanıyordum. Her-an kırmızılı kadın karşıma çıkacak modda pideciye girdim :-):-)

Director: Rupert Sanders
Cast: Scarlett Johansson(Major); Pilou Asbek(Batou); Takeshi Kitano(Aramaki); Juliette Binoche(Dr. Ouelet); Michael Pitt(Kuze);
Country: USA
Runtime: 107 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: