Cuma, Nisan 28, 2017

Hannibal (2013)

Sosyopat profesör kendi yöntemlerini kullanarak (katil yerinde olsam ne yapardım diye hayal ediyor) cinayetler konusunda fikir yürütmekte ve ders vermektedir. Son zamanlarda öldürülen birbirine benzer kızların sırrını çözmek için FBI adamdan, Graham'dan yardım ister. Graham, son anda katilin öz kızını kurtarır ve katili öldürür. Lakin sonrasında bol bol katil ile ilgili rüyalar görmeye başlar. Ek olarak başka bir katil, bu katili kendine rol model almış, benzer cinayetler işlemeye başlamıştır. Graham, FBI a bu yeni vakada yardım etmeye başlar. Gördüğü kabuslar ve sosyopat hali yüzünden karşılaştığı zorluklar için ise, gizemli doktor Hannibal Lecter ile ortak çalışmaktadır.

_ katil öldürdüğü kızların iç organlarını yiyormuş.
_ Graham, katili öldürdü ya, öldürmekten keyif mi alıyorum nedir? kafa karışıklığına düştü.
_ Hannibal Lecter'ın telefon ederek "they know" demesinin nedeni ne olabilir acaba? Seri deli modda sıkıcı olmasa merak ederdim. Ama bunaltıcı havası ve ana karakter Graham ı zerre sevmemem nedeniyle merak etmiyorum.

Böyk! Sıkıcı işlenişi aklıma geldikçe kusacak gibi oluyorum. Başroldeki adam kafasını dağıttığı için göz teması kuramayan, geceleri kabuslar gören, tipsiz, salak gibi davranan sıkıcı biri. Terapist in sıkıcı uzun konuşmaları, iğrenç kravatları bir başka uyuz. Katilin geberememiş kızının o yapmacık iğrenç mimiklerine ve berbat ses tonuna ne demeli. Özetle bir grup hasta ruhlu artı gerizekalı insanı bir torbaya koyup karıştırmışlar. Sıkıcı işlenişle beraber harmanlanan standart konu bu karakter kümesi ile sonuç = Böyk! 6 bölüm izleyip kestim.

Creator: Bryan Fuller
Cast: Hugh Dancy(Will Graham); Mads Mikkelsen(Dr. Hannibal Lecter); Caroline Dhavernas(Dr. Alana Bloom); Laurence Fishburne(Jack Crawford);
Country: USA
Runtime: 44 min
imdb detail



Hiç yorum yok: