Pazar, Nisan 16, 2017

Kuzu no Honkai (Winter 2017)

Aşık olduğu adama hislerini söyleyemeyen kızla, aşık olduğu kadına hislerini söyleyemeyen çocuk, bir türlü ilerleyemezler ve çakılı kaldıkları o anda, yalnız hissettikleri için anlaşıp birbirleri ile idare ederler. Arasıra kendilerine aşık başkaları ile de takılan çocuklar, özetle ne yapacaklarını bilmediklerinden rüzgarda yaprak gibi sallanırlar.

_ Öhöm, öncelikle romantik birşey bekliyordum. Gayet sexy sahneler karşısında bir afalladım. itiraf edeyim
_ Ay itirafa devam da edeyip. Gayet iyiydi.:-)
_ Çocuğu gayet karizma ve çekici çizmişler, beğendim. Duygularına esir olsa da coolluğundan taviz vermemeye kasması iyi. Ayrıca kendisini biricik tatlım "Shimazaki, Nobunaga" seslendiriyor.
_ Öğretmen "Minagawa, Akane" tam bir manyak. Özellikle başka kızların aşık olduğu adamları baştan çıkarmayı seven bir narsist.
_ "Kanai, Narumi" çok tatlıydı. Ama aşk adına ok dediği şeyler: Bence sadece anime veya filmlerde olur.
_ Bir ara kız sapıtıp, öğretmene zarar vermek için onun yanında gördüğü adama yazdı. Ama son anda farkediyor ki öğretmenin umrunda değil.
_ öğretmenin Kanai den kurtulmaya çalışması ama o beğenmediği, tipim değil dediği adama aşık olması; ilginç, iyi.
_ Seri sonunda Mugi ve Hanabi nin birlikte olmasını bekledim mi? Evet! Bence iyi ikiliydiler.
_ "Ebato, Sanae" e aşık olan olgun ve çekici "Kirishima, Atsuya" karakterini ayrı bir sevdim. kendime not alıyorum. hani movie filan olursa diye.

Özetle bir başladım, bitti. Sevdim. Konu iyi, işleniş harika. Karakterler orta karar, ne bayılıyor ne nefret ediyorsunuz. Sonuçta herkesin bir nedeni var değil mi?! (Naruto cuğuma gönderme yapıyorums:-)) Devamı olursa kesinlikle bakarıms. ps: aile ile izlemeyiniz :-)

Tag: Scum's Wish
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 22 min.
Cast: Awaya, Mugi(Shimazaki, Nobunaga); Kanai, Narumi(Nojima, Kenji); Kirishima, Atsuya(Asanuma, Shintaro);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: