Cuma, Nisan 28, 2017

Masamune-kun no Revenge (Winter 2017)

Küçükken hoşlandığı kız tarafından aşağılanan Masamune, çok pis gaza gelip 10 numara vücut yapar. İşte bu nedenle high scool a başladığında direk populer olur ve okulun diğer populer kızı "Adagaki, Aki" ile tanışır. Ama o da ne?! Aki, küçükken Masamune'yi aşağılayan kızın ta kendisidir. Kız, acımasız bir fıstıktır ve ilanı aşk için gelen tüm erkekleri, takma isimler vererek rezil etmektedir. İntikam ateşiyle yanıp tutuşan Masamune, Dear or Love isimli planını uygulamaya koyar. Kızı kendisine aşık edecek, sonra da bırakıp gidecektir. Plan sırasında Masamune, en yakın desteği, Aki nin hizmetçisi Yoshino'dan alır. Aki tam kıvama gelmiş gibiyken ortaya çıkan "Fujinomiya, Neko" ciddi ciddi Masamune'yi sevdiğini açıklar.

_ İlk bölümde arıza modda spor yapıp yediğine içtiğine dikkat eden Masamune, beni resmen büyüledi. Evet, bence de imaj herşeydir. :-) 
_ "Fujinomiya, Neko", Masamune nin küçüklüğünü biliyor. Daha o zamandan seviyomuş çocuğu. Ama dürüst davranıp gerçeği söylemedi. Beğenmedim. Eğer seviyorsan tüm kartlarını açarak oynamalısın ki, yenme yenilme adaletli olsun.
_ Aki'nin Matsumune'ye nasıl davrandığı zerre umrumda değil de, o tatlı "Koiwai, Yoshino" ya davranış şekli beni çok rahatsız etti. Kıza baka deyip duruyor. Bağırıyor çağırıyor. Hiç beğenmedim. Hadi erkeklere kaba davranmasının bir nedeni var. Ama bu kızcağıza neden öküz gibi davranıyor?! Umarım bir neden gösterirler. (Evet, bu sezonda göstermediler :/)
_ Anladığım kadarıyla, çocuk şişmanmış ve diğer çocuklardan zarar görüyormuş. Birgün Aki ona yardım etmiş ve böylece arkadaş olmuşlar. Lakin Masamune duygularını söyleyince Aki aşağılamış ve bir daha görüşmemişler.
_ Aki tarafında ise; hoşlandığı şişman çocukluk arkadaşı birden ortadan kaybolmuş. Bu nedenle kız hiç doymamazcasına yemek yiyor ve sonradan ortaya çıkan şişman çocuk "Gasou, Kanetsugu" in isteklerine boyun eğiyor. 
_ Aki, çocukluk arkadaşı ile Masamune in isimleri aynı olduğundan herhangi bir şey çakmıyor veya etkilenmiyor mu?! İlginç.
_ "Shuri, Kojuurou", "Fujinomiya, Neko" yu görünce kalbi çarptı. Yan tarafta yeni ve tatlı bir aşk mı filizleniyor yoksa?! Olsun olsun. Tam destek veriyorum.

Özetle gayet keyif alarak izledim. Dürüst davranmasa da Neko nun hanım hanımcık tavırlarına hasta oldum. Masamune'nin fit olmak için kasmasına, arasıra ekrana yansıyan üstsüz çizimlerine bayıldım. Millete imaj ve rol kesmesi iyi. Karakter ne ezik ne de öküz. Kararında. Seri sonunda hiç birşey belli olmadı. Devamı olacak seriyi muhakkak takip ediyor olucams.

Tag: Masamune-kun's Revenge
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Makabe, Masamune(Hanae, Natsuki);
myanimelist.net detail