Pazar, Haziran 25, 2017

Collide (2016)

Gördüğü kıza hızlıca aşık olup ilişki başlatan Casey, Juliette'in hasta olduğunu öğrenince para bulmak için önceki işine geri dönüp tır çalar. Lakin çaldığı tır ünlü bir uyuşturucu mafyasına aittir. Kovalamaca başlar.

_ Juliette Marne karakterini hiiiç sevmedim. Gene "aşık olunacak kadın marjinal'dir" konseptli bir bindirme.
_ Casey'nin aşık olması ve ilişkinin başlaması fazlacana hızlandırılmıştı. İşte bu nedenle sonrasında adamın kız için hayatını riske atması mantıklı gelmedi.
_ Filmde Anthony Hopkins ve Ben Kingsley oynamasa da olurmuş. Keza ikisinin canlandırdığı karakterler pek özellikli değillerdi.
_ Anthony Hopkins rica ettiğinden herhalde; bir karede Hagen Kahl, tırını çalan hırsız Casey Stein ile gereksiiiiiiiz uzuuuunnnn bir konuşma yapıyor. püf!
_ Film Almanya'da geçiyor. Arabalar mercedes. Zaten film mercedes reklam kuşağı gibiydi. Çocuk benzinliğe son moda mercedes ile girer, çıkışta başkasının park ettiği son model diğer mercedes e binip uzaklaşır filan.
_ Nicholas Hoult'ı cidden hem tip olarak hem de oyunculuk kabiliyeti olarak beğeniyorum. Benim için Brad Pitt kadar kaliteli.

Özetle kötü konu, kötü işleniş, "Nicholas Hoult" yüzünden iyi oyunculuk. Action diye listeme aldım. Ama anladım ki sadece action olması yeterli değilmiş. Zaman kaybıydı. Sevmedim.

Director: Eran Creevy
Cast: Nicholas Hoult(Casey Stein); Felicity Jones(Juliette Marne); Anthony Hopkins(Hagen Kahl); Ben Kingsley(Geran);
Country: UK, Germany, China
Runtime: 99 min.
imdb detail