Pazar, Temmuz 02, 2017

Guardians of the Galaxy (2014)

Annesinin öldüğü akşam, bir uzay aracı tarafından kaçırılan Peter, yaman bir hırsız olarak yetişir ve sipariş üzerine işler yapmaya başlar. İşte böyle bir iş sonrası çaldığı küre yüzünden Gamora, Rocket ve Groot ile tanışıp hapse atılır. Burada da Drax ile ahbap olur. Kanki olan 5 li önce hapisten kaçar, sonra da ellerindeki topun nasıl tehlikeli birşey olduğunu öğrenirler, akabinde de topu ele geçirmek isteyen Ronan isimli kötü kişi ile kapışırlar. Sonuç: Aslında Peter babasından dolayı safkan bir insan değilmiş. Hmm bi de kıza aşık oldu.

Herkez gibi Groot'a aşık oldum. Sevgi bötürcüğü Groot. Film sonunda saksıya dikmişler. Büyümüş. ahahha bi de saksıda dans ediyor. Tipsiz ya. Hastasıyım. Es geçmek istemediğim bir şey daha: Peter Quill in çocukluğunu oynağan çocuk cidden iyi iş çıkarmış, sevdim. Özetle nötrüm. Filme bayılmadım. Groot hariç gülümsediğim kare olmadı. Ama bana itici gelen birşey de olmadı. İkincisinin daha eğlenceli olmasını bekliyorums. Daha eğlenceli olmaz ise buna da dislike diyeceğims. 

Director: James Gunn
Cast: Chris Pratt(Peter Quill); Zoe Saldana(Gamora); Dave Bautista(Drax); Vin Diesel(Groot (voice)); Bradley Cooper(Rocket (voice));
Country: USA, UK
Runtime: 121 min.
imdb detail