Cuma, Mayıs 05, 2017

Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu: Sukeroku Futatabi-hen (Winter 2017)

Sanatında ilerleyen Yotarou, eşi Konatsu ile birlikte çocukları Shinnosuke yı büyütürler. Yotarou çocuğun babasını bir çete reisi sanmaktadır, oysa?!. Diğer taraftan aslında Sukeroku ve Miyokichi, Yakumo'nun anlattığı şekilde değil başka bir türlü ölmüştür. Ölümlerini meydana getiren kazanın ateşleyicisi minik kız Konatsu dan başkası değildir. Lakin kızın zihni bu kötü olayı tramvadan dolayı silmiştir.

Rakugo dinlemeyi yine sevdim. Çizimlerin harikalığı, anlatılan hikayenin karakterleri ile kurulan empati, o güssel müzik tınısı, o güselim sakura havası... Bayılarak, eriyerek, huzur dolarak seriyi bitirdim. Bir ara ah dedim keşke Sukeroku dan da birşeyler dinleyebilsek. Oldu. Yotarou saf duygusal ama yiğit bir adam. Konatsu nun ona öküz gibi davranmasını sevmedim. Ama ikisinin de ayrıca çocuklarının olması güsseldi. Unutmadan yine Konatsu nun sesini sevmedim. Kaba tonlu bir ses. Hiç kadın gibi değil. Gerçi karakter de pek kadın gibi değil, tomboy. Shinnosuke, tatlı bir çocuktu. Büyüdükçe babasının bakışını, tavrını, tarzını aldı resmen. Çok beğendim. 

Özet olarak terapi gibi animeydi. Sakin sakin esen meltem gibi beni yaladı temizledi gitti. Arşivliyorum ve devamı olursa izliyorum.

Tag: Descending Stories: Showa Genroku Rakugo Shinju, Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu 2nd Season, Showa and Genroku Era Lover's Suicide Through Rakugo 2nd Season
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Yotarou(Seki, Tomokazu); Yuurakutei, Yakumo(Ishida, Akira); Yuurakutei, Sukeroku(Yamadera, Kouichi);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: