Pazar, Mayıs 14, 2017

Taboo (2017)

Afrika kıtasından babasının cenazesi için dönen James, miras olarak kendisine kalan toprakları nasıl değerlendireceğini düşünmektedir. Ölmüş annesinin doğumyeri olan afrikadaki bir kara parçası, ingiltere ve amerika ülkeleri için politik açıdan acayip değerlidir. James' e ait bu toprakları elde etmek için ingiltere kamarası önce tatlı dil, sonra para, sonra da şiddet kullanır. Aklı ve cesareti ile herşeyin üstesinden gelen James, topladığı adamlarla birlikte bir gemi ayarlar. Bu sırada zamanında aşk yaşadığı üvey kızkardeşi artık evli olmasına rağmen James e karşı birşeyler hissetmektedir. Dayanamayıp kocasını öldürür ve James 'in kollarına koşar.

_ 1,75 boyuna rağmen Tom Hardy yi severim.
_ Seride birbirinden emektar ve başarılı bir sürü mükemmel oyuncu var. Kamara üyeleri, amerikan casusu gibi gibi. Hepsi de beni büyüledi.
_ Seri griler, kahverengiler ve çamurlar içinde geçiyor. Gizem ve harika oyunculuk olmasa çekilmez.
_ Konu nedir tam bilmiyorum ama işleniş gizemli ve başarılı.

Renksiz ve pis ortam bir süre sonra beni sıkmaya başladı. Daha doğrusu ruh halime iyi gelmemeye başladı. O nedenle kesme kararı aldım. Eğer vaktim bol olsa, ruh durumum çok iyi olsa izlerdim. Keza konunun nereye bağlanacağını merak etmiyor değilim.  Özetle 6 bölüm izleyip kestim. En son gemisi kamara tarafından patlatılan James, içip içip çamurlar içinde sızmış, sabah kendisine gelince de yan tarafında 13 yaşındaki Winter ı görmüştü. Kızın boğazı kesilmiş.

Creators: Chips Hardy, Tom Hardy, Steven Knight
Cast: Tom Hardy(James Keziah Delaney); Oona Chaplin(Zilpha Geary);
Country: UK
Runtime: 59 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: