Cuma, Mayıs 05, 2017

The Fate of the Furious (2017)

Balayı sırasında karşılaştığı bir kadından aldığı iş teklifini kabul etmek zorunda kalan Dom, ailesine sırtını döner. Cipher isimli kadının her dediğini yapmaya başlayan Dom'un aslında çok geçerli bir nedeni var. Lakin kadın, ayağını kaplanın boğazından çekecek olursa başı cidden belaya girecektir. Öbür taraftan Cipher ile Dom karşısında, aile + Hobbs + Deckard vardır. Ekip, Dom'a zarar vermeden karıştığı terörist eylemleri durdurmanın çaresini arar.

_ Film -herzaman ki gibi- acayip action dolu bir yarış ile başladı.
_ "Charlize Theron" harika bir Cipher olmuş. Bayıldım. Sesi güssel kendi güssel. ps: aklıma gelen diğer kadın "Lena Headey" oldu bu arada. O da çok güssel, akıllı, manyak kadın olabiliyor.
_ "Dwayne Johnson" ı görünce gülmeye programlıyım. Çok tatlı bir adam ya. Nedense bana göre tam bir aile babası.
_ Hobbs ile Deckard'ın atışmaları süperdi. Akıllı espriler!
_ Deckard, ailenin bir üyesini, Han ı öldürmüştü hatırlarsanız. Bence çok hızlı bir şekilde aile tarafından kabul gördü.
_ Elena nın başına gelenler içime sinmedi. Lakin yapacak birşey yok. Ya Letty ya Elena idi. Letty kazandı.
_ Roman bu sefer beni -diğerlerine kıyasla- fazla güldürmedi. Hmm yada şöyle demeliyim: Hobbs , Roman ın pabucunu dama attı :-)

Özetle bayıldım. Film baştan sonra abartı ve action dolu. Çok eğlendim. Bazı karelerde hahah modda yüksek sesle güldüm. Sadece hızlı değildi bu seferki film. Hızlı, güçlü ve komikti. Bayıldım. Kesinlikle arşivliyor olucam.

Director: F. Gary Gray
Cast: Dwayne Johnson(Hobbs); Vin Diesel(Dom); Charlize Theron(Cipher); Michelle Rodriguez(Letty); Jason Statham(Deckard); Tyrese Gibson(Roman); Ludacris(Tej Parker); Nathalie Emmanuel(Ramsey);
Country: USA
Runtime: 136 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: